پیش‌بینی کیوساکی از قیمت بیت کوین، طلا و نقره با پیروزی ترامپ

انتشار 2 ماه قبل
آنچه می‌خوانید...

رابرت کیوساکی پس از انصراف جو بایدن از رقابت انتخاباتی، پیش‌بینی خود را برای قیمت بیت کوین، طلا و نقره در صورت پیروزی دونالد ترامپ اعلام کرد. او معتقد است که قیمت طلا به ۳۳۰۰ دلار، نقره به ۷۹ دلار و بیت کوین به ۱۰۵۰۰۰ دلار تا آگوست ۲۰۲۵ افزایش خواهد یافت. کیوساکی دلایل این افزایش را به سیاست‌های ترامپ نسبت می‌دهد که شامل ضعیف‌تر کردن دلار برای افزایش صادرات و ایجاد شغل، و کاهش قیمت نفت از طریق حفاری است. به گفته او، این اقدامات منجر به رشد قیمت دارایی‌ها و بهبود اقتصادی خواهد شد.

قیمت بیت کوین

پس از اعلام انصراف جو بایدن، رئیس‌جمهور فعلی ایالات متحده، از رقابت انتخاباتی در برابر نامزد جمهوری‌خواه و رئیس‌جمهور سابق آمریکا، دونالد ترامپ، رابرت کیوساکی پیش‌بینی‌های خود را برای قیمت بیت کوین (BTC)، طلا و نقره در صورت پیروزی ترامپ ارائه داده است. به‌طور مشخص، این سرمایه‌گذار مشهور و نویسنده کتاب پرفروش «پدر پولدار پدر بی‌پول» معتقد است که در صورت پیروزی ترامپ، قیمت ارز دیجیتال و فلزات گرانبها افزایش خواهد یافت، طبق پست او در X در ۲۳ ژوئیه، کیوساکی به شرح زیر توضیح داد:

پیش‌بینی می‌کنم قیمت طلا از ۲۴۰۰ دلار در هر اونس به ۳۳۰۰ دلار افزایش یابد: نقره از ۲۹ دلار در هر اونس به ۷۹ دلار: و بیت‌کوین از ۶۷۴۰۰ دلار در هر سکه به ۱۰۵۰۰۰ دلار تا آگوست ۲۰۲۵ برسد.

نقش ترامپ در رشد قیمت‌ها

کیوساکی در توضیح دلایل خود گفت که «ترامپ خواهان یک دلار ضعیف‌تر است تا آمریکا بیشتر از واردات، صادرات کند» و اینکه «با دلار ضعیف‌تر، شغل‌ها بازخواهند گشت و دارایی‌ها افزایش قیمت خواهند یافت». کیوساکی اضافه کرد که «ترامپ قصد دارد برای نفت حفاری کند و قیمت نفت پایین خواهد آمد.» در مقایسه، این مدرس امور مالی اشاره کرد که رئیس‌جمهور فعلی آمریکا «دقیقاً عکس این عمل کرد» با بستن خط لوله Keystone XL، که منجر به افزایش قیمت نفت از ۳۰ دلار به ۱۳۰ دلار در هر بشکه شد و به‌نوبه خود «تورم زیادی ایجاد کرد که فقرا و طبقه متوسط را نابود کرد.» از سوی دیگر: «ترامپ آمریکا را دوباره بزرگ خواهد کرد. یک دلار ضعیف‌تر صادرات را افزایش می‌دهد، شغل ایجاد می‌کند، کارخانه‌های جدید باز می‌کند و باعث افزایش قیمت بیت کوین، طلا، نقره، سهام و املاک و مستغلات خواهد شد.»

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx