پایان حکومت پول جعلی نزدیک است

پول
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 408 نفر

حکومت دلار به پایان خود نزدیک میشود

نویسنده کتاب  «پدر پولدار، پدر فقیر» رابرت کیوساکی، نظرات خود را در مورد بهترین دارایی‌هایی که سرمایه‌گذاران می‌توانند انتخاب کنند به اشتراک گذاشته است و در عین حال پیشنهاد می‌کند که پایان پول «جعلی» نزدیک است.

به گفته کیوساکی، پایان دلارهای جعلی با کمیابی سکه های طلا و نقره برجسته می شود. کیوساکی در توییتی در ۲۰ سپتامبر پیشنهاد کرد که سرمایه‌گذاران می‌توانند با سرمایه‌گذاری در نقره ایمن بمانند که به احتمال زیاد تا ۵۰۰ دلار افزایش می‌یابد.

«جری ویلیامز، دارایی مورد اعتماد من طلا و نقره است. او گفت: «من نمی‌توانم سکه‌های طلا یا نقره بگیرم. ضرابخانه دیگر مرا نمی فروشد.» برای من این بدان معنی است که پایان ذلار جعلی اینجاست. همانطور که در توییت قبلی گفته شد، قیمت نقره به ۱۰۰ تا ۵۰۰ دلار می رسد.

این نویسنده همچنین خاطرنشان کرد که سیاست های فدرال رزرو احتمالاً اقتصاد ایالات متحده را نابود می کند و در عین حال از سرمایه گذاران می خواهد که وجوه خود را پشت پول واقعی بگذارند. او از بیت کوین (BTC)، طلا و نقره به عنوان دارایی های قدرتمند برای سرمایه گذاری نام برد.

شایان ذکر است، کیوساکی معتقد است که بزرگترین سقوط بازار در تاریخ جهان در حالی رخ می دهد که ریشه در طلا، نقره و بیت کوین دارد. همانطور که توسط Finbold در ۱۴ سپتامبر گزارش شد، کیوساکی اظهار داشت که بیت کوین در آستانه وقوع یک انقلاب مهم است.

اعتراض کیوساکی به دستور رمزنگاری کاخ سفید

علاوه بر این، کیوساکی اخیراً نظر خود را در مورد فشارهای مقررات جاری ارزهای دیجیتال در ایالات متحده به اشتراک گذاشته است. این پس از آن است که کاخ سفید دستوری اجرایی صادر کرد که به آژانس‌های فدرال دستور داد تا توسعه دارایی‌های دیجیتال را مطالعه کنند.

در نتیجه، این دستورالعمل زمانی به اوج رسید که کاخ سفید اولین چارچوب مقررات رمزنگاری خود را منتشر کرد که بر اهمیت وجود قوانینی برای حمایت از مصرف‌کنندگان به دلیل خطرات مرتبط با دارایی‌های دیجیتال تأکید داشت.

یکی از پیشنهادات مطرح شده، ایجاد ارز دیجیتال صادر شده توسط بانک مرکزی (CBDC) برای مقابله با نفوذ دارایی های دیجیتال خصوصی است. با این حال، کیوساکی هشدار داد که دستورالعمل بایدن در قبال مقررات رمزنگاری را می‌توان با دیدگاه توتالیتر اورول در سال ۱۹۸۴ برابر دانست.

به طور خاص، کیوساکی معتقد است که ایده CBDC را می توان به عنوان جاسوس افزار فدرال رزرو در نظر گرفت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx