تتر به شبکه پولکادات اضافه شد

تتر
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 520 نفر

تتر، اپراتور سومین ارز دیجیتال بزرگ با ارزش بازار تقریباً ۷۰ میلیارد دلار، راه اندازی USDT در پولکادات را اعلام کرد. بنابراین، این استیبل کوین در حال حاضر در تقریباً دوازده شبکه بلاک چین در دسترس است. اعلامیه این شرکت، پولکادات را به عنوان یک “اکوسیستم وب ۳ ساخته شده برای آینده چند زنجیره ای” توصیف کرد. تتر با افزودن اینکه بلاکچین پولکادات دارای یک “محیط کاربردی چند زنجیره ای است که در آن فعالیت هایی مانند ثبت زنجیره های متقابل و محاسبات زنجیره ای امکان پذیر است”، گفت که گسترش به این بلاک چین به استیبل کوین ما اجازه می دهد تا حضور خود را در اکوسیستم های غیرمتمرکز افزایش دهد. مدیر عامل شرکت، پائولو آردوینو، اظهار داشت:

ما خوشحالیم که USDT را در پولکادات راه‌اندازی می‌کنیم و دسترسی جامعه خود را به پایدارترین و قابل اعتمادترین استیبل کوین بیشتر می‌کنیم. پولکادات امسال در مسیر رشد و تکامل قرار دارد و ما معتقدیم که اضافه شدن تتر برای کمک به ادامه رشد آن ضروری است.

با اضافه شدن پولکادات ، تتر اکنون در بیش از ده شبکه بلاک چین، از جمله کوزاما، اتریوم، سولانا، آلگوراند، ترون، اُمنی و نیر که اخیراً اضافه شده است، در دسترس است. تتر که در گذشته به دلیل عدم شفافیت با واکنش‌های منفی مواجه شده بود، حسابرس خود را در ماه آگوست تغییر داد و قول داد پس از پاسخ به گزارش WSJ، به‌روزرسانی‌های مکرر ذخایر USDT را ارائه کند. علیرغم اینکه هنوز از نظر قابلیت استفاده و ارزش بازار همچنان رهبر بازار استیبل کوین است، سهم (دامنه) USDT اخیراً در حال کاهش بوده است که به عقیده برخی نشانه مثبتی برای صنعت کریپتو است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx