رشد ناگهانی ریپل

ریپل
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 430 نفر

ایا این رشد شروع یک حرکت بزرگ است؟

ریپل  سرانجام پس از حدود سه هفته عملکرد ضعیف قیمت، تمایل خود را برای صعود دوباره به دست می‌آورد. این ارز دیجیتال پس از یک عملکرد نزولی در پایان ماه اوت، از کانال نزولی کوتاه مدت خود خارج شد. عملکرد صعودی ریپل در سه روز گذشته آن را به محدوده قبلی بازگردانده است.

ریپل با افزایش ۱۴ درصدی از ۰.۳۱ دلار در هفته  به بالاترین سطح ۲۴ ساعته فعلی خود یعنی ۰.۳۶ دلار رسید. اکنون بالاتر از همان خط معامله می شود که قبلاً به عنوان حمایت عمل می کرد. ریپل قبلاً در ۱۰ روز آخر آگوست قبل از تسلیم شدن و تشکیل سطح حمایت بعدی در ۰.۳۱ دلار، ضعف صعودی را نشان داده بود.

منبع: تریدینگ ویو

منبع: تریدینگ ویو

صعود ریپل در ۲۴ ساعت گذشته پس از تماس با میانگین متحرک ۵۰ روزه (MA) محدود شد. تلاش قبلی آن برای عبور از بالای MA 50 روزه خنثی شد و منجر به ضعف بیشتر قیمت شد.

این رمزارز پس از تجربه افزایش فشار فروش، برخی از دستاوردهای خود را کنار گذاشته است. شباهت‌های بین این دو نمونه، پتانسیل اصلاحی نزولی را برجسته می‌کند.

از سوی دیگر، شاخص قدرت نسبی  (RSI) نشان دهنده یک حرکت قوی تر در سطح قیمت فعلی آن است. شاخص جریان پول (MFI) نیز نشان دهنده انباشت بیشتر در مقایسه با عملکرد پایان ماه اوت است. این نتیجه ممکن است از روند صعودی بیشتری پشتیبانی کند.

نهنگ های ریپل و سود کوتاه مدت

معیارهای روی زنجیره افزایش فعالیت را در سه روز گذشته نشان می دهد. تعداد معاملات نهنگ ها برای معاملات به ارزش بیش از ۱ میلیون دلار، هجوم فعالیت نهنگ ها را نشان میدهد که احتمالاً به این رالی کمک کرده است.

منبع : سنتیمنت

منبع : سنتیمنت

فعالیت نهنگ ها با توزیع انها و همچنین آخرین اقدام قیمت، مطابقت دارد. به عنوان مثال، نهنگ هایی که بین ۱ میلیون تا ۱۰ میلیون کوین دارند، موجودی خود را به طور قابل توجهی بین ۷ تا ۹ سپتامبر افزایش دادند. همین دسته در ۲۴ ساعت گذشته مقداری خروجی را به ثبت رساندند که مطابق با فشار فروش غالب در زمان انتشار این مقاله است.

منبع : سنتیمنت

منبع : سنتیمنت

آدرس‌هایی که بیش از ۱۰ میلیون XRP دارند در ۲۴ ساعت گذشته افزایش جزئی را ثبت کردند. این تأیید می کند که هنوز مقداری فشار خرید وجود دارد که مانع از اصلاح عمیق تر می شود.

بادهای مخالف ریپل ممکن است تغییرات قیمتی بی‌ثباتی از جمله اصلاحات را در کوتاه‌مدت به همراه داشته باشد. با این حال، سرمایه گذاران باید به این مشاهدات اخیر توجه داشته باشند.

فعالیت نهنگ ها در سه روز گذشته به طور قابل توجهی بیشتر از ۳۰ روز گذشته بوده است. همچنین در مورد نتیجه گیری احتمالی دعوای SEC-Ripple ، سر و صدای زیادی وجود داشته است، اگرچه هیچ چیز قطعی تاکنون اعلام نشده است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx