ریپل با شروع شمارش معکوس برای رأی دادگاه قدرت می‌گیرد

ریپل
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 466 نفر

داده‌های کوین مارکت کپ نشان می‌دهد که ارزش بازار ریپل (XRP) برای اولین بار از زمانی که شیوع FTX بیش از دو ماه پیش وارد بازار شد، از ۲۰ میلیارد دلار گذشت. در زمان انتشار مقاله، XRP پس از افزایش ۱۸ درصدی از آغاز سال ۲۰۲۳، با قیمت ۰.۴۰۵۲ دلار معامله شد. این پس از بازپس گیری ارزش جهانی بازار ارزهای دیجیتال به ارزش ۱ تریلیون دلار رخ داد که نشان دهنده معکوس شدن ضررهای ناشی از سقوط FTX بود.

رشد قیمت ریپل با نزدیک شدن به نتیجه دادگاه

مدیر عامل ریپل لبز، برد گارلینگهاوس، امیدوار بود که دعوای دو ساله ریپل علیه SEC در نیمه اول سال ۲۰۲۳ حل و فصل شود. او اظهار داشت که ریپل با توجه به قانون و حقایق در مورد شانس خود خوشبین است. جالب توجه است که XRP پس از ادعای گارلینگهاوس در تاریخ حل و فصل تسویه، مقاومت کلیدی در ۰.۳۹ دلار را شکست. در زمان نگارش این مقاله، قیمت با مقاومت ۰.۴۰۷۶ دلار مواجه شد. این سطح در گذشته صعود XRP را محدود کرده است، از این رو گاوها امیدوارند از این فراتر بروند تا ایده بازگشت بازار پس از سقوط FTX را تقویت کنند.

ریپل

نمودار قیمت XRP بر دلار

شاخص قدرت نسبی (RSI) و نوسانگر آوسم (AO) نشان می دهد که گاوها هنوز کنترل را در دست دارند. با این حال، حجم در تعادل (OBV) با مقاومت مواجه شد. حرکت فراتر از سطح مشخص شده می تواند منجر به رالی دیگری برای XRP شود.

پذیرش XRP هنوز یک مشکل است؟

با این حال، اگر به داده های زنجیره ای ریپل نگاه کنیم، همه چیز خوب به نظر نمی‌رسد. طبق داده‌های سنتیمنت، رشد شبکه به مسیر نزولی خود ادامه داد که نشان می‌دهد پذیرش شبکه از سوی کاربران هنوز در حد مطلوب نبوده است. حتی شاخص سرعت، که در ۱۸ ژانویه با خبر حل و فصل شکایت بالا رفت، از آن زمان به شدت کاهش یافته است. شاخص اعتماد سرمایه گذاران نیز پایین باقی ماند.

قیمت ریپل

طبق داده‌های کوین آنالیز، بهره باز (OI) ریپل ثابت ماند در حالی که قیمت افزایش داشت. این واگرایی نشانه کاهش احتمالی از ۰.۴۰۷۶ دلار بود.

تحلیل ریپل

حکم پرونده SEC علیه ریپل در مورد وضعیت XRP می تواند پیامدهای مهمی برای بازار ارزهای دیجیتال در ایالات متحده داشته باشد. قوانین حاکم بر وضعیت ارزهای دیجیتال به عنوان کالا یا اوراق بهادار هنوز خیلی روشن نیستند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx