سولانا بالاترین نرخ رشد از نظر تعداد توسعه دهنده را به ثبت رساند

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

یک گزارش تحقیقاتی در مورد توسعه دهندگان بلاکچین می گوید که در سال 2022، در میان اکوسیستم های بلاکچین با بیش از 1000 توسعه دهنده، سولانا بالاترین نرخ رشد (83٪) از نظر تعداد توسعه دهندگان اکوسیستم را داشت. در اینجا نحوه توصیف سولانا توسط کوین بیس در یک پست وبلاگی منتشر شده در 29 ژوئن […]

سولانا

یک گزارش تحقیقاتی در مورد توسعه دهندگان بلاکچین می گوید که در سال 2022، در میان اکوسیستم های بلاکچین با بیش از 1000 توسعه دهنده، سولانا بالاترین نرخ رشد (83٪) از نظر تعداد توسعه دهندگان اکوسیستم را داشت.

در اینجا نحوه توصیف سولانا توسط کوین بیس در یک پست وبلاگی منتشر شده در 29 ژوئن 2022 آمده است:

«سولانا یک پلت فرم محاسباتی غیرمتمرکز است که از SOL برای پرداخت تراکنش ها استفاده می کند. هدف سولانا بهبود مقیاس پذیری بلاکچین با استفاده از ترکیبی از اثبات اجماع سهام و به اصطلاح اثبات تاریخ است. در نتیجه، سولانا ادعا می‌کند که می‌تواند 50000 تراکنش در ثانیه را بدون به خطر انداختن تمرکززدایی پشتیبانی کند و یکی از بزرگترین بلاکچین‎‌های اثبات‌ سهام بر اساس ارزش بازار است. سولانا قصد دارد قراردادهای هوشمند را فعال کند تا به توسعه دهندگان اجازه دهد طیف گسترده ای از برنامه های مالی غیرمتمرکز (DeFi)، توکن های رمزنگاری جدید، بازی ها و موارد دیگر را بسازند. وقتی کاربران رمزارز خود را استیک می‌کنند، بلاکچین اصلی آن دارایی را ایمن تر و کارآمدتر می کنند. و در ازای آن، دارایی های اضافی از شبکه به آنها پاداش داده می شود.»

در 17 ژانویه 2023، شرکت سرمایه گذاری مخاطره آمیز مبتنی بر ارزهای دیجیتال و فین تک، Electric Capital، نسخه 2022 “گزارش توسعه دهنده” خود را منتشر کرد. تیم سولانا گفت که این گزارش نشان می دهد که «تعداد کل توسعه دهندگان سولانا از سال 2018 بیش از 10 برابر شده است؛ بیش از هر بلاک چین دیگری».

طبق داده‌های تریدینگ ویو، از 29 دسامبر 2022، قیمت SOL از 8.29 دلار به 24.98 دلار رسیده است که افزایشی 201.32٪ در برابر دلار است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx