سولانا بالاترین نرخ رشد از نظر تعداد توسعه دهنده را به ثبت رساند

سولانا
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 422 نفر

یک گزارش تحقیقاتی در مورد توسعه دهندگان بلاکچین می گوید که در سال ۲۰۲۲، در میان اکوسیستم های بلاکچین با بیش از ۱۰۰۰ توسعه دهنده، سولانا بالاترین نرخ رشد (۸۳٪) از نظر تعداد توسعه دهندگان اکوسیستم را داشت.

در اینجا نحوه توصیف سولانا توسط کوین بیس در یک پست وبلاگی منتشر شده در ۲۹ ژوئن ۲۰۲۲ آمده است:

«سولانا یک پلت فرم محاسباتی غیرمتمرکز است که از SOL برای پرداخت تراکنش ها استفاده می کند. هدف سولانا بهبود مقیاس پذیری بلاکچین با استفاده از ترکیبی از اثبات اجماع سهام و به اصطلاح اثبات تاریخ است. در نتیجه، سولانا ادعا می‌کند که می‌تواند ۵۰۰۰۰ تراکنش در ثانیه را بدون به خطر انداختن تمرکززدایی پشتیبانی کند و یکی از بزرگترین بلاکچین‎‌های اثبات‌ سهام بر اساس ارزش بازار است. سولانا قصد دارد قراردادهای هوشمند را فعال کند تا به توسعه دهندگان اجازه دهد طیف گسترده ای از برنامه های مالی غیرمتمرکز (DeFi)، توکن های رمزنگاری جدید، بازی ها و موارد دیگر را بسازند. وقتی کاربران رمزارز خود را استیک می‌کنند، بلاکچین اصلی آن دارایی را ایمن تر و کارآمدتر می کنند. و در ازای آن، دارایی های اضافی از شبکه به آنها پاداش داده می شود.»

در ۱۷ ژانویه ۲۰۲۳، شرکت سرمایه گذاری مخاطره آمیز مبتنی بر ارزهای دیجیتال و فین تک، Electric Capital، نسخه ۲۰۲۲ “گزارش توسعه دهنده” خود را منتشر کرد. تیم سولانا گفت که این گزارش نشان می دهد که «تعداد کل توسعه دهندگان سولانا از سال ۲۰۱۸ بیش از ۱۰ برابر شده است؛ بیش از هر بلاک چین دیگری».

طبق داده‌های تریدینگ ویو، از ۲۹ دسامبر ۲۰۲۲، قیمت SOL از ۸.۲۹ دلار به ۲۴.۹۸ دلار رسیده است که افزایشی ۲۰۱.۳۲٪ در برابر دلار است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx