هرآنچه باید در مورد انتقال رندر (RNDR) به شبکه سولانا بدانیم

انتشار 2 ماه قبل
آنچه می‌خوانید...

در دنیای سریع و پیچیده رمزارزها، انتقال رندر نتورک (RNDR) به شبکه سولانا نه تنها از نظر فنی بلکه از دید اقتصادی نیز جذابیت‌های خاص خود را دارد. رندر نتورک، پلتفرمی پیشرو در حوزه رندرینگ غیرمتمرکز، با بهره‌گیری از قدرت پردازنده‌های گرافیکی (GPU) به هنرمندان امکان دسترسی به توان پردازشی مورد نیاز را فراهم می‌کند. […]

تحلیل رندر

در دنیای سریع و پیچیده رمزارزها، انتقال رندر نتورک (RNDR) به شبکه سولانا نه تنها از نظر فنی بلکه از دید اقتصادی نیز جذابیت‌های خاص خود را دارد. رندر نتورک، پلتفرمی پیشرو در حوزه رندرینگ غیرمتمرکز، با بهره‌گیری از قدرت پردازنده‌های گرافیکی (GPU) به هنرمندان امکان دسترسی به توان پردازشی مورد نیاز را فراهم می‌کند. اکنون با مهاجرت به شبکه سولانا، این پلتفرم با سرعت بالاتر، هزینه کمتر و مقیاس‌پذیری بهتر، فرصت‌های جدیدی برای کاربران خود به ارمغان می‌آورد. این مقاله به بررسی جزئیات این انتقال و تأثیرات احتمالی آن بر قیمت RNDR می‌پردازد.

رندر چیست؟

رندر نتورک اولین پلتفرمی در حوزه رندرینگ است که به صورت غیرمتمرکز بر بستر بلاکچین فعالیت می‌کند و از قدرت پردازنده‌های گرافیکی (GPU) استفاده می‌کند. این پلتفرم به هنرمندان این امکان را می‌دهد تا در صورت نیاز، از طریق اتصال به شبکه‌ای جهانی از گره‌های پردازشی پرقدرت، توان مورد نیاز خود را برای رندرینگ دریافت کنند.

رندر نتورک با ایجاد یک بازار مبتنی بر بلاکچین، ظرفیت بلااستفاده پردازنده‌های گرافیکی را به هم متصل می‌کند. این کار باعث می‌شود هنرمندان بتوانند نسل جدیدی از کارهای رندرینگ را با سرعتی بسیار بالاتر و هزینه‌ای بسیار کمتر نسبت به سرویس‌های ابری متمرکز پردازنده‌های گرافیکی انجام دهند.

به‌طور خلاصه، رندر نتورک انقلابی در دنیای رندرینگ ایجاد کرده و هنرمندان را قادر می‌سازد تا با قدرت بیشتری و هزینه‌ای به مراتب کمتر، پروژه‌های خود را پیش ببرند.

انتقال رندر به شبکه سولانا

بنیاد رندر نتورک در حال ارتقای زیرساخت‌های فنی برای انتقال رندر از اتریوم (که با RNDR شناخته می‌شود) به شبکه سولانا (که با RENDER شناخته می‌شود) است. پس از شروع پروژه در سال 2017، تیم توسعه دهنده رندر به طور فعالانه‌ای بر روی قابلیت‌ها و مقیاس پذیری این پلتفرم کار کرده است. با این‌حال، با پیشرفت سایر شبکه‌های لایه 1 رقیب اتریوم، مانند سولانا، فکر انتقال رندر به این شبکه‌ها به ذهن تیم و جامعه این رمزارز خطور کرد. نهایتا طبق یک رای گیری (PNP 002) انجام شده، جامعه رندر به انتقال این پلتفرم به شبکه سولانا رای مثبت داد.

انتقال رندر

در این رای گیری شبکه‌های دیگری مانند اپتوس، پالیگان، الگوراند و کازماس و… نیز برای انتخاب در دسترس بودند. با این حال نزدیک به 55 درصد از کاربران شبکه سولانا را انتخاب کردند که اختلاف زیادی با سایر شبکه‌ها داشت.

در جریان انتقال شبکه رندر به سولانا، توکن جدیدی با نام RENDER ضرب می‌شود. توکن قدیمی (RNDR) همچنان قابل استفاده است، اما بنیاد رندر از این پس تمام تمرکز و پشتیبانی خود را بر روی توکن RENDER معطوف خواهد کرد.

چرا رندر به شبکه سولانا مهاجرت می‌کند؟

انتخاب سولانا برای زیرساخت جدید شبکه رندر به خاطر چند مزیت کلیدی صورت گرفته است:

سرعت بالاتر: سولانا تراکنش‌های بسیار سریع‌تری را نسبت به اتریوم پردازش می‌کند که برای شبکه رندر با حجم بالای پردازش امری حیاتی است.
هزینه کمتر: کارمزد تراکنش در سولانا به مراتب پایین‌تر از اتریوم است. این موضوع باعث صرفه‌جویی قابل توجهی در هزینه‌های کاربران شبکه رندر می‌شود.
قابلیت مقیاس‌پذیری: شبکه سولانا ظرفیت بالایی برای پردازش حجم عظیمی از تراکنش‌ها دارد که این ویژگی با چشم‌انداز توسعه‌ی آتی شبکه رندر همخوانی دارد.
به‌طور خلاصه، سولانا با سرعت، کارمزد پایین و قابلیت مقیاس‌پذیری بالا، بستر ایده‌آلی برای پشتیبانی از رشد و توسعه‌ی شبکه رندر در آینده به شمار می‌رود.

نرخ تبدیل توکن RNDR به RENDER

در جریان ارتقای توکن‌های RNDR مبتنی بر استاندارد ERC-20 به توکن‌های RENDER مبتنی بر استاندارد SPL سولانا، نرخ تبدیل یک به یک اعمال می‌شود.

به عبارت دیگر:

  • ۱ واحد RNDR معادل ۱ واحد RENDER خواهد بود.
آیا می توان RENDER را به RNDR در شبکه اتریوم برگردانم؟
خیر. همه ارتقاء توکن‌ها از شبکه اصلی اتریوم به شبکه اصلی سولانا یک طرفه هستند.
انتقال رندر

روی گزینه Connect زیر قسمت Connect your Ethereum Wallet کلیک کنید.

سپس با تایید پنجره‌های باز شده در کیف، پول متامسک خود را به برنامه متصل کنید.

در گام بعدی، از قسمت Step 2. Connect Solana Wallet روی گزینه Select Wallet کلیک کنید. در این مرحله باید یک کیف پول مبتنی بر سولانا را به برنامه متصل کنید، برای مثال کیف پول فانتوم را در نظر بگیرید.

با انتخاب کیف پول و تایید اتصال آن به برنامه، فیلد Transfer برای شما فعال می‌شود.

تحلیل تکنیکال رندر

تحلیل رندر

نموداری که در بالا مشاهده می‌کنید مربوط به جفت ارز RNDR\USDT در تایم فریم روزانه است. قیمت رندر یک الگوی گوه نزولی (Falling Wedge) را تشکیل داده است. این الگو عموما جز الگوهای صعودی دسته بندی می‌شود، با این حال نحوه خروج قیمت از این الگو تعیین کننده آخر خواهد بود. دو سناریو صعودی و نزولی این الگو با فلش‌های آبی و قرمز رنگ مشخص شده‌اند.

آیا انتقال رندر به سولانا می‌تواند موجب رشد قیمت آن شود؟

به طور کلی، در میان رویدادهای رمزارزی، انتقال توکن یا همان Token Migration یک رویداد مثبت تلقی می‌شود؛ چرا که این امر معمولا به دلیل ارتقاهای آینده، هزینه‌های کمتر و سرعت بیشتر صورت می‌گیرد.

رندر پلتفرمی است که از نظر کاربرد خود را ثابت کرده است و کاربران فعال زیادی دارد. انتقال این پلتفرم به سولانا می‌تواند بر تعداد پایگاه کاربران رندر بیفزاید و میزان استفاده از آن را افزایش دهد. با افزایش میزان استفاده از پلتفرم رندر، تقاضا برای رمزارز RENDER افزایش می‌یابد که محرکی صعودی برای قیمت است. بنابراین، می‌توان انتظار داشت که در صورت حرکت مثبت کلی بازار رمزارزها، رندر نیز به مرور و با این ارتقا، به قیمت‌های بالاتری دست یابد.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

5 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
آرش
آرش
1 ماه قبل

خوب بود مرسی

مهدی
مهدی
22 روزها قبل

توی صرافی نوبیتکس زیر ۲۵ تا توکن نمیشه انتقال داد و ادغام هم انجام نمیشه یعنی پول مملکت و بالا کشیدن و حال کردن واس خودشون و هنوزم پشتیبانی جوابگو نیست

امین
امین
2 روزها قبل

سلام وقت شما بخیر من تمام مراحل رو انجام دادم موجودی رندر روی شبکه اتریوم داخل کیف پولم صفر شد اما نمیتونم پیدا کنم ببینم موجودی جدید روی شبکه سولانا رو که کجاست

دانیال ده حقی
ناظر محتوا
دانیال ده حقی
2 روزها قبل
پاسخ دهید  امین

سلام امین عزیز از چه کیف پولی استفاده میکنید ؟

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx