رابینهود به دلیل آسیب رساندن به “سرمایه‌گذاران” ۱۰.۲ میلیون دلار جریمه شد

رابینهود
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 309 نفر

پس از قطع شدن پلتفرم شرکت رابینهود در مارس ۲۰۲۰ که باعث شروع تحقیقات هفت تنظیم‌کننده اوراق بهادار دولتی بر روی این شرکت شد، رابین‌هود به دلیل آسیب رساندن به “سرمایه‌گذاران” ۱۰.۲ میلیون دلار جریمه پرداخت خواهد کرد.

اندرو هارتنت، رئیس انجمن مدیران اوراق بهادار آمریکای شمالی در بیانیه ای مطبوعاتی گفت: «رابین هود مکرراً در ارائه خدمات به مشتریان خود شکست خورده است، اما این توافقنامه روشن می کند که رابینهود باید تعهدات مراقبت از مشتری خود را جدی بگیرد و این کاستی ها را اصلاح کند».

این تسویه پس از تحقیقات انجمن مدیران اوراق بهادار آمریکای شمالی، که توسط تنظیم‌کننده‌های اوراق بهادار ایالتی در آلاباما، کلرادو، کالیفرنیا، دلاور، نیوجرسی، داکوتای جنوبی و تگزاس رهبری می‌شد، صورت می‌گیرد.

رابینهود تحت نظارت قرار گرفته است

عملیات رابینهود در مارس ۲۰۲۰ مورد بررسی قرار گرفت، زمانی که پلتفرم آن در حالی که صدها هزار سرمایه‌گذار از این برنامه برای انجام معاملات استفاده می‌کردند دچار اختلال شد. تنظیم‌کننده‌ها می‌گویند که Robinhood قبل از مارس ۲۰۲۱، در فرآیند بررسی و تأیید خود برای گزینه‌ها و حساب‌های حاشیه‌ای «نقص» داشته است. حتی با کاهش قیمت برخی سهام، به دلیل ضعف در خدمات مشتری و پروتکل های تشدید رابینهود، برخی از کاربران نتوانستند معاملات را پردازش کنند.

رابینهود متهم به “انتشار سهل انگارانه اطلاعات نادرست به مشتریان” و همچنین نداشتن برنامه شناسایی مشتری (KYC) با طراحی منطقی است. رگولاتورها همچنین می گویند که Robinhood در نظارت بر فناوری که کلید ارائه خدمات اصلی خرید و فروش به مشتریان بود، شکست خورد و همه شکایات مشتریان را به سازمان تنظیم مقررات صنعت مالی و تنظیم کننده های ایالتی گزارش نکرد.

به گفته دپارتمان حفاظت مالی و نوآوری کالیفرنیا، رابینهود این اتهامات را نپذیرفت یا رد نکرد. این شرکت “کاملاً” با تحقیقات همکاری کرد و آژانس گفت که هیچ مدرکی دال بر رفتار عمدی یا متقلبانه پیدا نکرده است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx