بیت کوین روی ۲۸ هزار دلار باقی ماند | گزارش وضعیت بازار

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 395 نفر

بیت کوین در معاملات صبح روز جمعه در آسیا در محدوده‌ای کمی بالاتر از خط حمایت ۲۸۰۰۰ دلار آمریکا حرکت می‌کند، در حالی که اکثر ۱۰ رمزارز غیر پایدار دیگر کاهش یافتند. اتریوم جایگاه خود را از دست داد زیرا وزارت خزانه داری ایالات متحده اعلام کرد رشد امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) یک خطر امنیتی است. با وجود نشانه‌هایی از کندی بازار کار و گزارش چشم‌انداز اقتصاد جهانی از سوی صندوق بین‌المللی پول (IMF)، سهام ایالات متحده روز پنجشنبه با افزایش قیمت بسته شد.

طبق داده‌های کوین مارکت کپ، بیت کوین در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۸ صبح در هنگ‌کنگ ۰.۴۹ درصد کاهش یافت و به ۲۸۰۴۱ دلار آمریکا رسید و ۰.۰۴ درصد افزایش را در هفته ثبت کرد.
پس از بیانیه وزارت خزانه داری ایالات متحده در روز پنجشنبه که خدمات دیفای را تهدیدی برای امنیت ملی توصیف کرد، اتریوم ۱.۹۰ درصد کاهش یافت و به ۱۸۷۳ دلار رسید. اتریوم یک پلتفرم بلاک چین اولیه است که امکان توسعه برنامه های غیرمتمرکز در دیفای را فراهم می کند، جایی که توکن اتر آن به عنوان ابزار اصلی مبادله استفاده می شود. با این حال، اتر ۴.۴ درصد در هفته افزایش یافته است زیرا این بلاک چین در انتظار هاردفورک شانگهای در چهارشنبه آینده است که به سرمایه گذاران اجازه می دهد اتر استیک شده خود را برای اولین بار برداشت کنند

دوج کوین ۸ درصد سقوط کرد و به ۰.۰۸۵۴۲ دلار آمریکا رسید، که در اوایل این هفته به دلیل تغییر نماد پرنده آبی رنگ توسط ایلان ماسک به نماد دوج کوین، افزایش یافته بود. این توکن همچنان در هفته ۱۵ درصد افزایش دارد.

سایر توکن ها از الگوی قیمتی مشابهی پیروی کردند و در روز جمعه کاهش یافتند اما طی هفت روز گذشته افزایش داشتند. توکن ADA کاردانو با ۲.۳۲ درصد کاهش به ۰.۳۸۳۴ دلار آمریکا رسید، اما نسبت به امروز ۱.۸۵ درصد افزایش یافته است. متیک پالیگان ۲.۲۷ درصد سقوط کرد، اما در طول هفت روز حدود ۲ درصد افزایش یافت.

ارزش کل بازار کریپتو در ۲۴ ساعت گذشته ۰.۸۴ درصد کاهش یافت و به ۱.۱۸ تریلیون دلار رسید. حجم کل معاملات در همین دوره با ۱۵.۶۴ درصد کاهش به ۳۷.۱۱ میلیارد دلار رسید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx