ادغام BridgeTower با اکوسیستم لیدو فایننس

لیدو
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 401 نفر

شرکت فناوری بریج تاور کپیتال (BridgeTower Capital) که بیش از ۸۰۰۰ گره اعتبارسنجی را با ۱۰۰٪ انرژی تجدیدپذیر اداره می کند، با تمرکز بر انطباق با مقررات، حضور خود در اکوسیستم کریپتو را عمیق‌تر می کند. روز چهارشنبه، بریج تاور راه‌اندازی سرویس جدید خود را اعلام کرد. این سرویس مؤسسات مالی را به زیرساخت استیکینگ لیدو فایننس و یک توکن اوراق بهادار متصل می‌کند که به سرمایه‌گذاران نهادی اجازه می‌دهد در پاداش‌های استیکینگ بلاک چین لایه ۱ آوالانچ شرکت کنند.

از طریق بازار تنظیم‌شده بریج تاور، سرمایه‌گذاران نهادی می‌توانند فرآیند KYC خود را تکمیل کنند، یک کیف پول تفویض شده و لیست سفید داشته باشند، اتر (ETH) خود را مستقیماً در سیستم لیدو قرار دهند. ادغام بریج تاور با اکوسیستم لیدو فایننس کاملاً خودکار است و به سرمایه‌گذاران امکان می‌دهد از زیرساخت‌های استیکینگ Lido به روش‌هایی که مطابق با استانداردهای نظارتی است استفاده کنند.

این شرکت فناوری بلاک چین همچنین یک توکن بهادار ارائه می‌کند، محصول جدیدی که به خریداران اجازه می‌دهد تا پاداش‌های مرتبط با استیک آوالانچ را دریافت کنند. بریج تاور با همکاری با Securitize، یک پلتفرم منطبق با مقررات برای انتشار اوراق بهادار دارایی دیجیتال، یک توکن بهادار ارائه می‌کند که نشان دهنده AVAX استیک شده است و در یک صرافی تنظیم‌شده قرار دارد.

هنگامی که یک سرمایه گذار نهادی یک توکن بهادار خریداری می کند، BridgeTower کیف پولی که پاداش های استیک آوالانچ را دریافت می کند به سرمایه گذار نهادی واگذار می کند. کوری پوگ، مدیر عامل بریج تاور، در مصاحبه با کوین دسک گفت:

«این راهی برای دسترسی کامل به یک توکن استیکینگ از طریق یک اوراق بهادار است.»

طبق بیانیه مطبوعاتی BridgeTower، “جوایز از طرف سرمایه گذاران حفظ می شود و پس از اتمام دوره قفل، به کیف پول سرمایه گذار که توسط سیرکل ایجاد شده توزیع می شود.” علاوه بر این، بریج تاور از سرویس اثبات ذخیره چین لینک برای نظارت و تأیید موجودی کیف پول سرمایه‌گذار و انتقال آن اطلاعات به داشبورد سرمایه‌گذاری آن‌ها به عنوان اثبات زنجیره‌ای استفاده می‌کند.”

به گفته پوگ، برای کار طبق قوانین SEC و اطمینان از اینکه محصولات بریج تاور از همه مقررات پیروی می کنند، بخش حقوقی شرکت شامل وکیل داخلی شرکت، وکلای Securitize و یک شرکت حقوقی خارجی بوده است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx