ارز دیجیتال توئیتر در راه است

ارز دیجیتال توئیتر کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 551 نفر

ارز دیجیتال توئیتر بزودی راه اندازی می‌شود

شایعاتی در رسانه های اجتماعی مبنی بر اینکه توییتر به دنبال معرفی ارز دیجیتال توئیتر به نام «توئیتر کوین» است تا برای پرداخت‌ها و انعام در این پلتفرم استفاده شود.

برخی به گزارش‌های اولیه منابعی مانند نیما اوجی استناد می‌کنند که یک حساب کاربری ایرانی است که به برخی منابع خبری در شرکت توئیتر دسترسی دارد.

در ۴ دسامبر، او یک اسکرین شات از آنچه که به نظر می‌رسد نمونه اولیه رابط کاربری توییتر است، منتشر کرد که گزینه «سکه‌ها» را برای انعام نشان می‌دهد، همراه با یک تصویر از یک سکه که توییتر را نشان می‌دهد.

توئیتر در حال کار بر روی یک ارز دیجیتال است.

— نیما اوجی- ۳ دسامبر ۲۰۲۲

برخی دیگر به توییت‌هایی از پژوهشگر حوزه فناوری، جین منچون ونگ اشاره کرده‌اند که ادعا می‌کرد از نسخه خاصی از برنامه وب توییتر کد استخراج کرده است تا اطلاعاتی مشابه نیما اوجی پیدا کند، اگرچه خود پست و حساب ونگ از آن زمان به دلایل نامعلومی حذف شده‌اند.

همچنین انبوهی از پست‌ها تحت هشتگ سکه توئیتر منتشر شده است که بسیاری از مردم هیجان‌زده هستند اما در نهایت تعجب نمی‌کنند که اکنون که ایلان ماسک در راس آن قرار دارد، پلتفرم رسانه اجتماعی می‌تواند روی روش های پرداخت جدید و ادغام‌های سیستمی کار کند.

سروصدای زیادی در مورد ارز دیجیتال توئیتر در جریان است و روند رو به رشدی داشته است. بدون شک، توییتر خیلی جدی روی ادغام یک سیستم پرداخت فیات و کریپتو کار می کند، و بدون شک، برای پرداخت های توئیتر استفاد از کریپتو بهترین گزینه است.

وودی لایت یر پی –  ۵ دسامبر ۲۰۲۲

اعضای جامعه پرشور دوج کوین در توییتر و ردیت نیز سعی کرده‌اند این نقاط را به هم متصل کنند، با توجه به وابستگی طولانی‌مدت ایلان ماسک به  این میم کوین، برخی همچنان امیدوارند که ارز دیجیتال توئیتر در واقع همان دوج کوین باشد.

توئیتر کوین در اصل اسم رمزی است برای نگفتن اسم دوج کوین.

پایتا دوج – ۵ دسامبر ۲۰۲۲

ایلان ماسک در مورد موضوعی مشابه در ۴ دسامبر در فضای مجازی توییتر به ۲.۱ میلیون شنونده پیشنهاد کرد که همچنان علاقه مند به ادغام حوزه ارزهای دیجیتال با توئیتر است. در حال حاضر، توییتر به تدریج ادغام های پرداخت خود را در چند سال گذشته گسترش داده است و در حال حاضر از فیات انعام برای یک روش میزبان در کنار بیت کوین و اتریوم که در سپتامبر ۲۰۲۱ ادغام شدند، پشتیبانی می کند.

از زمان تصاحب ۴۴ میلیارد دلاری در ماه اکتبر، ماسک بر مجموعه‌ای از تغییرات در توییتر نظارت داشته است، به ویژه در رابطه با سیاست سانسور، افشای اطلاعات و فعالیت‌های ربات ها.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx