فروش دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در روسیه رکورد زد

استخراج ارز دیجیتال روسیه
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 368 نفر

اوج گیری فروش دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در روسیه

گزارش جدید کومرسانت فاش کرد که فروش دستگاه های استخراج بیت‌کوین و ارز دیجیتال در روسیه در سه ماهه چهارم ۲۰۲۲ به سرعت افزایش یافت، روندی که علی‌رغم قیمت هرج و مرج دارایی‌های دیجیتال با افزایش مجدد تقاضا همراه شد. این افزایش قابل توجه نیز ناشی از قیمت ارزان تجهیزات و برق بود. چیلکوت که یکی از توزیع کنندگان رسمی ریگ های استخراج ارز دیجیتال در روسیه است، در دو ماه اول سه ماهه چهارم نسبت به کل سه ماهه سوم شاهد فروش بیشتری بود.

تنها در ۹ ماه اول، فروش این شرکت ۶۵ درصد بیشتر از سال گذشته بوده است. طبق داده‌های چیلکوت، قیمت‌ دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در ماه‌های آگوست و اکتبر تقریباً ۲۰ درصد کاهش یافت. با این حال قیمت ها در یک ماه گذشته ثابت مانده است. این فروشنده دستگاه های استخراج نیز متوجه شد که خرید تجهیزات آنها در یک تراکنش نسبت به ابتدای سال ۳۰ درصد افزایش یافته است. ولادیسلاو آنتونوف، تحلیلگر مالی بیت ریور معتقد است نزدیک بودن قیمت ریگ های استخراج ASIC به هزینه تولید، نقطه ورود خوبی برای سرمایه گذاری است. با این که قیمت بیت کوین در حال حاضر نزدیک به پایین ترین حد دو سال اخیر خود است نرخ هش در حدود ۲۴۰ میلیون تراهش بر ثانیه باقی مانده است. اما درآمد روسیه از استخراج ارزهای دیجیتال در چند وقت اخیر شاهد افزایش چند برابری بوده است.

این را دیدار بکبائوف، یکی از بنیانگذاران Xive نیز اعلام کرد و گفت:

رشد هشریت بیت کوین بخاطر روسیه بود. برق ارزان برای خانوارها و مشاغل در برخی مناطق، قیمت‌های ارزان دستگاه های ASIC، تحریم‌ها، فرصت‌های سرمایه‌گذاری کمتر، صلاحیت افراد با فناوری بالا، استخراج بیت‌کوین را صنعت بسیار جذابی در روسیه کرده است. آخرین پیشرفت چند ماه پس از آن صورت می گیرد که بانک روسیه و وزارت دارایی فدراسیون روسیه (MiFin) به توافقی مبنی بر اجازه استخراج ارز دیجیتال در مناطق غنی از انرژی و ممنوعیت آن در مناطق کم انرژی دست یافتند.

اخیراً، لایحه قانونی فعالیت‌های استخراج ارز دیجیتال و فروش دارایی‌های رمزنگاری استخراج‌شده در دومای ایالتی روسیه، ارائه شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx