بنکمن فرید انتقال وجوه مرتبط با آلامدا را تکذیب کرد

بنکمن فرید
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 380 نفر

سم بنکمن-فرید با اینکه در حبس خانگی و تحت نظارت پلیس است،  همچنان تیتر بسیاری از اخبار را به خود اختصاص داده است. به عنوان مثال، او اکنون مظنون به انتقال وجوه از یکی از شرکت های منحل شده خود است.

به دنبال اداعاهایی مبنی بر اینکه سم بنکمن-فرید مبالغی را از کیف پول‌های آلامدا ریسرچ خارج کرده است، وی به توییتر آمد تا این ادعاها را رد کند. بنکمن-فرید اظهار داشت که او کسی نیست که این تراکنش ها را انجام می دهد. وی در توییتی نوشت:

«من هیچکدام از این سرمایه ها را جابه جا نمی کنم و نمی توانم این کار را انجام دهم. من دیگر به دارایی‌ها دسترسی ندارم.»

بنکمن فرید

توییت سم بنکمن فرید

آیا بنکمن فرید دارایی‌ها را جابجا کرده است؟

چند روز پس از آزاد شدن بنکمن-فرید با وثیقه ۲۵۰ میلیون دلاری، مشاهده شد که کیف پول‌های رمزنگاری مرتبط با شرکت ورشکسته آلامدا ریسرچ در حال جابجایی وجوه با استفاده از میکسرهای ارزدیجیتال برای استتار رد تراکنش‌ها هستند. طی چند روز گذشته، محققان بلاکچین جریان وجوهی را که به نظر می رسد با کیف پول های دیجیتال متعلق به بنکمن فرید مرتبط است، زیر نظر داشته اند. به گفته ردیاب داده، آرخام اینتلجنس، مبلغ این تراکنش ها بیش از یک میلیون دلار است.

مرتبط: میکسر ارز دیجیتال چیست؟

این هفته، بیش از ۱.۷ میلیون دلار ارز دیجیتال که در کیف پول های مرتبط با آلامدا ریسرچ نگهداری می شد، از طریق صرافی ها و میکسرهای ارز دیجیتال منتقل شد. یک گزارش نشان می دهد که آدرس کیف پولی که با 0x64e9 شروع می شود بیش از ۶۰۰ اتر (ETH) را از کیف پول های متعلق به آلامدا دریافت کرده است. داده‌های تراکنش زنجیره‌ای نشان می‌دهد که بخشی از وجوه با USDT مبادله شده است در حالی که بقیه به یک سرویس میکسر هدایت شده است. در همین حال، اتهامات دیگری مطرح شد مبنی بر اینکه بنکمن فرید تراکنش های جدیدی را انجام داده است و از طریق آنها در نهایت حدود ۷۰۰۰۰۰ دلار ارز دیجیتال را نقد کرده است.

دادستان های فدرال درحال تحقیق

بلومبرگ گزارش می دهد که این معاملات غیرعادی توجه دادستان های فدرال در ایالات متحده را به خود جلب کرده است و قصد دارند تحقیقاتی را آغاز کنند. مقامات منطقه جنوبی نیویورک که تنها ماه گذشته علیه بنکمن-فرید به دلیل دست داشتن در فروپاشی FTX اتهامات جنایی ارائه کردند، در تلاشند تا بفهمند چه کسی دارایی های مورد بحث را مدیریت می کند.

هر روز، جنجال بی پایان FTX جهت جدیدی به خود می گیرد و جدیدترین انتقال دارایی ها برای از بین بردن هر آنچه در این کیف پول های رمزنگاری باقی مانده است، برای جامعه نگران کننده است. درحال حاضر شرایط وثیقه سم بنکمن-فرید، او را از انجام معاملات مالی بیش از ۱۰۰۰ دلار بدون اجازه دادگاه منع می کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx