سم بنکمن فراید به دنبال فرار به دبی است

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

سم بنکمن فراید در باهاما تحت نظارت است و به دنبال فرار به دبی است مدیر عامل سابق FTX، سم بنکمن فراید، یکی از بنیانگذاران، گری وانگ و مدیر مهندسی نیشاد سینگ در باهاما هستند و توسط مقامات محلی “تحت نظارت” هستند. منبع آگاه به کوین تلگراف گفت که سه مدیر سابق FTX و همچنین […]

سم بنکمن فراید در باهاما تحت نظارت است و به دنبال فرار به دبی است

مدیر عامل سابق FTX، سم بنکمن فراید، یکی از بنیانگذاران، گری وانگ و مدیر مهندسی نیشاد سینگ در باهاما هستند و توسط مقامات محلی “تحت نظارت” هستند.

منبع آگاه به کوین تلگراف گفت که سه مدیر سابق FTX و همچنین کارولین الیسون، مدیر عامل آلامدا ریسرچ، به دنبال راه‌هایی برای فرار به دبی هستند، (که هیچ قرارداد استرداد ندارد).

در حال حاضر سه نفر از آنها، سم، گری و نیشاد در باهاما تحت نظارت هستند. این بدان معناست که فرار کردن برای آنها سخت خواهد بود. این منبع که خواست نامش فاش نشود، گفت:

من به تازگی خبر داشتم که آنها در تلاشند راهی برای رسیدن به دبی بیابند که معاهده استرداد ندارد.

این منبع همچنین فاش کرد که الیسون در حال حاضر در هنگ کنگ است و این بدان معناست که او ممکن است بتواند به دبی برود.

نظریه مشابهی به عنوان بخشی از فضای 16 ساعته توییتر توسط ماریو نوفل، مجری برنامه میزگرد کریپتویی مورد بحث قرار گرفت، سخنران مهمان مدعی شد سم بنکمن فراید  به شدت تحت نظارت است و در یک استراحتگاه مجلل واقع در نیو پراویدنس در باهاما زندگی می کند. یک شایعه تایید نشده همچنین نشان می دهد که سم بنکمن فراید در حال حاضر پیش پدرش جوزف بنکمن است.

شایعاتی مبنی بر دستگیری سم بنکمن فراید در باند فرودگاه باهاما در 10 نوامبر منتشر شد و شواهدی حاکی از آن بود که جت شخصی سم بنکمن فراید در حالی که از ناسائو به سمت میامی در راه بود به مدت 40 دقیقه متوقف شده بود.

در 12 نوامبر، پس از اینکه کاربران توییتر مختصات جت خصوصی وی را با استفاده از وب سایت ردیابی پرواز ADS-B Exchange ردیابی کردند، شایعات به این موضوع اشاره کردند که سم بنکمن فراید در ساعات اولیه روز در بوئنوس آیرس فرود آمده است.

بعداً در همان روز، بنکمن فراید در پیامی به رویترز گمانه زنی ها مبنی بر فرار او به آرژانتین را رد کرد و مدعی شد که هنوز در باهاما است. مدیر عامل سابق FTX در مرکز یکی از بزرگترین رسوایی های صنعت قرار دارد.

گزارشی از وال استریت ژورنال در 9 نوامبر نشان داد که وزارت دادگستری و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در حال بررسی سقوط این صرافی ارز دیجیتال هستند.

وزارت حفاظت مالی و نوآوری (DFPI) در ایالت کالیفرنیا در 10 نوامبر اعلام کرد که تحقیقاتی را در مورد “شکست ظاهری” این مبادله آغاز خواهد کرد. تقریباً 130 شرکت در گروه FTX، از جمله FTX Trading، FTX US و Alameda Research در 11 نوامبر روند ورشکستگی خود را آغاز کردند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx