سم بنکمن فرید ادعای بی‌گناهی کرد

سم بنکمن فرید
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 455 نفر

سم بنکمن فرید ادعای بی‌گناهی کرد

بر خلاف دو تن از همکاران سابق خود، سم بنکمن فرید، بنیانگذار صرافی FTX، در مورد اتهامات وارده مبنی بر اینکه آگاهانه سرمایه گذاران را فریب داده است، ادعای بی‌گناهی کرد. لوئیس کاپلان، قاضی منطقه ای ایالات متحده، تاریخ محاکمه را برای شروع اکتبر تعیین کرد. انتظار می رفت سم بنکمن فرید اولین جلسه استماع خود را در ۳ ژانویه پس از بازداشت ماه گذشته در باهاما و تبعید متعاقب آن به ایالات متحده برگزار کند.

اسناد فاش شده حاکی از آن است که او در قبال اتهامات مبنی بر اینکه سرمایه گذاران را با انتقال وجوهی که آنها در FTX برای اهداف شخصی خود و تجارت آلامدا واریز می کنند فریب داده است، بی گناه است. برخی از اتهامات دیگری که او در دادگاه فدرال منهتن با آن روبرو بود شامل کلاهبرداری و پولشویی بود.  سم بنکمن در واقع نسبت به همه اتهامات خود اعلام بی‌گناهی کرد.

قاضی لوئیس کاپلان تاریخ محاکمه را ۲ اکتبر تعیین کرد و گفت که ممکن است چهار هفته طول بکشد. اگر گناهکار شناخته شود، میلیاردر سابق ارزهای دیجیتال ممکن است تا ۱۱۵ سال به زندان محکوم شود. درخواست سم بنکمن کاملاً متفاوت از درخواست های مدیر عامل سابق آلامدا، کارولین الیسون، و مدیر ارشد فناوری سابق صرافی FTX گری وانگ است. این دو شخص قبلاً به گناه خود اعتراف کرده بودند.

سم بنکمن با وثیقه ۲۵۰ میلیون دلاری قبل از کریسمس آزاد شد. او باید هنگام اقامت در خانه والدینش یک دستگاه نظارت الکترونیکی بپوشد. علیرغم محدودیت های اعمال شده توسط دادگاه، چندین تراکنش مشکوک از کیف پول های کریپتویی آلامدا ریسرچ یا شخصی سم بنکمن فرید در چند هفته گذشته وجود داشت. سم بنکمن فرید برخی از آنها را رد کرد، اما مقامات ایالات متحده گزارش داده‌اند که این نقل و انتقالات را بررسی خواهند کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx