شرکت ماینینگ کر ساینتیفیک ۳۷هزار ماینر خود را خاموش کرد

شرکت ماینینگ بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 476 نفر

شرکت ماینینگ کر ساینتیفیک ۳۷هزار ماینر خود را خاموش کرد

شرکت ماینینگ بیت کوین کر ساینتیفیک (Core Scientific) بیش از ۳۷۰۰۰ ریگ ماینینگ را که برای شرکت ورشکست شده سلسیوس کار می‌کرد، خاموش کرده‌است. کر ساینتیفیک در ۳ ژانویه سفارش پیشنهادی اصلاح شده ای را ارائه کرد که بیان می کرد تمام ریگ‌های ماینینگ متعلق به شرکت سلسیوس از ۳ ژانویه ۲۰۲۳ خاموش می شوند. در ۱۹ اکتبر، کر ساینتیفیک، شرکت سلسیوس را متهم کرد که هزینه‌های برق خود را پرداخت نکرده است و بعداً عدم پرداخت را به عنوان عامل اصلی در مشکلات نقدینگی که منجر به تشکیل پرونده استخراج بیت کوین برای ورشکستگی فصل ۱۱ در ۲۱ دسامبر شد، ذکر کرد.

در ۲۸ دسامبر، شرکت ماینینگ کر ساینتیفیک درخواستی مبنی بر رد قراردادهای سلسیوس ارائه کرد و مدعی شد که شرکت در پرداخت قبوض برق خود، نقض اساسی قرارداد است. با توجه به پرونده های دادگاه، خاتمه قرارداد ظاهرا به کر ساینتیفیک اجازه می دهد تا درآمدی معادل ۲ میلیون دلار در ماه از فضایی که در حال حاضر توسط ریگ‌های ماینینگ سلسیوس اشغال شده است، ایجاد کند. شرایط قرارداد به کر ساینتیفیک اجازه می‌دهد تا برخی از هزینه‌های برق را به شرکت سلسیوس منتقل کند و این هزینه‌ها از زمان حمله روسیه به اوکراین به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

شاخص هش ریت بیت کوین

                                                           شاخص هش ریت بیت کوین

پوشش هزینه های برق افزایش یافته تا ۲۸ دسامبر برای کر ساینتیفیک تقریباً ۷.۸ میلیون دلار هزینه داشته است و این شرکت ماینینگ خاطرنشان کرد که نمی تواند هزینه‌های برق پرداخت نشده سلسیوس را متقبل شود. هزینه تولید برای ماینرها افزایش یافته است در حالی که قیمت بیت کوین کاهش یافته است. عدم سودآوری این شرکت ماینینگ همراه با هزینه های مرتبط با توسعه، باعث شد بسیاری از ماینرهای بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۲ با مشکل مواجه شوند و در نتیجه قیمت سهام اکثر آن‌ها سقوط کرد.

عملکرد سهام شرکت های ماینینگ بیت کوین

                                                  عملکرد سهام شرکت های ماینینگ بیت کوین

کر ساینتیفیک در طول سال شاهد کاهش ۹۹.۱۵ درصدی قیمت سهام خود بوده است، در حالی که آیریس انرژی و ریوت بلاک‌چین به ترتیب شاهد افت ۹۱.۷۹ درصدی و ۸۵.۰۹ درصدی بوده اند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx