رشد قیمت سندباکس به دنبال امضای یک تفاهم نامه جدید

سندباکس
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 376 نفر

توکن اصلی پلتفرم بازی متاورس سندباکس (SAND)، پس از صعود به بالاترین سطح سه ماهه خود در ۰.۹۳ دلار  و در صبح چهارشنبه، در بازار ارزهای دیجیتال پیشتاز است. داده‌های کوین گکو نشان می‌دهد، علی‌رغم کاهش جزئی به ۰.۹۰ دلار تا زمان نگارش مقاله، قیمت SAND همچنان در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ درصد افزایش یافته است.

در روز سه‌شنبه قبل از اینکه اخباری مبنی بر امضای یک تفاهم میان سندباکس با مقامات دولتی عربستان سعودی منتشر شود، این توکن در حدود ۰.۷۰ دلار معامله می‌شد. در همان روز سباستین بورگت، یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی سندباکس، در توییتی نوشت:

«امضای تفاهم‌نامه مشارکت ما بین TheSandboxGame و مرجع حکومت دیجیتال عربستان سعودی (DGA) در خلال کنفرانس LEAP 2023 یک افتخار واقعی بود و ما مشتاقانه منتظر کاوش، مشاوره و حمایت متقابل از یکدیگر در راه اندازی متاورس هستیم.»

سندباکس یک دنیای بازی مجازی است که در آن بازیکنان می‌توانند زمین بازی خود را بسازند، مالک آن باشند و کسب درآمد کنند. سندباکس در ابتدا از بلاکچین اتریوم برای توکن‌ بومی SAND و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) خود استفاده می‌کرد اما بعد برای استفاده از تراکنش‌های سریع و ارزان‌تر به شبکه پالیگان نقل مکان کرد.

با این حال، جزئیات دقیق توافق بین سندباکس و دولت عربستان سعودی واضح نیست و همچنین تفاهم نامه ها لزوما از نظر قانونی الزام آور نیستند، بلکه نشان دهنده قصد دو طرف برای یک توافق گسترده تر در آینده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx