افزایش ۳۰ درصدی هزینه‌های تراکنش روی شبکه اتریوم

هزینه تراکنش اتریوم
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 377 نفر

افزایش ۳۰ درصدی هزینه‌های تراکنش روی شبکه اتریوم با افزایش فعالیت کاربران

ظاهرا با ورود به سال ۲۰۲۳، بازار ارزهای دیجیتال ظاهراً روند نزولی یک ساله خود در سال ۲۰۲۲ را فراموش کرده‌اند. همانطور که سرمایه‌گذاران متوجه شدند، بهبود بازار ارزهای دیجیتال که مدت‌ها انتظارش را می‌کشیدند واکنش قابل‌توجهی داشت که بر فعالیت‌های زنجیره‌ای در بلاک چین اتریوم تاثیر گذاشته است. بر اساس گزارش Analytex، میانگین هزینه تراکنش‌های شبکه اتریوم (محاسبه شده بر اساس کوچکترین واحد اتریوم، gwei) در ژانویه ۲۰۲۳، ۲۹.۲۷ درصد افزایش یافته است. این گزارش قیمت گس اتریوم را از ژانویه تا دسامبر ۲۰۲۲ مقایسه می کند و به افزایش فعالیت کاربران به عنوان یک شاخص کلیدی برای افزایش میانگین قیمت گس از ۱۹.۲ gwei به ۲۴.۸۲ gwei اشاره می کند.

در این گزارش همچنین اشاره شده است که میانگین تعداد کیف پول‌های اتر‌یوم فعال منحصر به فرد در روز با حدود ۱۰ درصد کاهش به ۳۸۷۴۷۵ عدد رسیده است که کمترین رقم در شش ماه گذشته است. در همین حال، میانگین تعداد قراردادهای هوشمند فعال منحصر به فرد ۶.۷۴ درصد افزایش یافته است. همانطور که در بالا نشان داده شد، سایر معیارهای مهم اندازه‌گیری شده شامل داده‌های تراکنش روزانه اتریوم است که کاهش جزئی ۰.۸ درصدی را از دسامبر تا ژانویه نشان می‌دهد. این گزارش خاطرنشان می کند که میانگین تعداد تراکنش های روزانه اتریوم در هشت ماه گذشته نزولی بوده است.

بررسی بلاک‌چین اتر‌یوم نشان می‌دهد که میانگین تعداد بلاک‌های استخراج شده در هر روز تغییر چندانی نداشته است، در حالی که اندازه کل بلاک در ماه ۷٪ افزایش یافته است. پس از ادغام اتریوم، میانگین روزانه داده های بلوک در حدود ۰.۰۱٪ افزایش یافته است. مجموع اندازه بلوک اتریوم در ماه برای ژانویه ۱۷.۲۴ گیگابایت بود که ۷.۰۸ درصد از مجموع ۱۶.۱ گیگابایتی دسامبر افزایش داشت. همچنین در ژانویه تعداد تراکنش‌ها و کیف پول‌های فعال منحصربه‌فرد نسبت به دسامبر کاهش یافته است. شاخص فعالیت اتریوم همچنین نشان داد که تعداد قراردادهای هوشمند فعال و میانگین قیمت تمام شده گس افزایش یافته است. Analytex اعلام کرد که این نشان دهنده افزایش علاقه کاربران فعلی بلاک چین و همچنین توسعه دهندگان قراردادهای هوشمند است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx