تحلیل شیبا اینو | بررسی قیمت رمزارز SHIB

  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 382 نفر

اگر ویدئوهای تحلیلی ارزینجا را دنبال می‌کنید احتمالا در جریان هستید که قصد داریم تحلیل رمزارزهای پرطرفدار را بصورت سریالی انجام دهیم و باهم قیمت و وضعیت بازار را دنبال کنیم. در این مقاله به سراغ شیبا اینو رفته‌ایم، میم کوینی که به سرعت ویروسی شد و طرفداران زیادی را مخصوصا در ایران بدست آورد. در این تحلیل نگاهی به رفتار SHIB در نمودار روزانه و ۴ ساعته آن خواهیم انداخت.

تحلیل شیبا در نمودار روزانه

تحلیل شیبا اینو

در تحلیل قبلی به حرکت شیبا در کانال نزولی آن اشاره کردیم و زمانی که قیمت در حدود کف این کانال نوسان می‌کرد احتمال دادیم که شیبا تا محدوده قیمتی ۰.۰۰۰۰۰۷۵۰ دلار (باکس آبی و خط میانی کانال نزولی) بالا برود. قیمت شیبا این تارگت را در روز گذشته زد و پس از آن قیمت ریجکت شد.

روند شیبا همچنان نزولی است. برای تجربه یک روند صعودی SHIB باید از این کانال نزولی خارج شود که علاوه بر خط روند سقف کانال، محدوده باکس آبی را نیز باید شکست دهد. بهرحال فعلا به نظر نمی‌رسد شیبا توان این حمله را داشته باشد؛ زیرا از طرفی در این محدوده خریداران مایل به ورود نیستند و همچنین زمانی که در نمودار شدو های بلند ایجاد می‌شود، قیمت بدون صرف زمان زیادی این شدو ها را پوشش می‌دهد.

تحلیل شیبا در نمودار ۴ ساعته

تحلیل شیبا اینو

شیبا اینو اخیرا در نمودار ۴ ساعته خود یک مثلث ایجاد کرده و از خط مقاومت بالای آن خارج شده است. در سمت پایین و در کوتاه مدت قیمت ۰.۰۰۰۰۰۶۸۸ دلار (خط آبی) نقش حمایتی را ایفا می‌کند و بعد از آن، خط روند کف کانال حمایت اصلی کوتاه مدت قیمت است.

تحلیل شیبا اینو

اگر هولدر شیبا هستید و برایتان سوال است که با توکن‌های خود چه کنید، باید اشاره کنیم که طبق داده‌های سایت اینتودبلاک (IntoTheBlock) در قیمت فعلی، فقط ۱۰ درصد از هولدرها در سود هستند و ۸۸ درصد آن‌ها در ضرر به سر می‌برند. از این رو به نظر نمی‌رسد که SHIB فعلا حجم فروش زیادی را از سوی هولدر های خود تجربه کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx