شیبا اینو وارد متاورس می شود

شیبا اینو وارد متاورس می شود
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 448 نفر

هنگامی که تلاش‌های شیبا اینو [SHIB] برای بررسی متاورس عمومی شد، برخی از بخش‌های جامعه کریپتو آن را به شوخی گرفتند. “چگونه میم توکن بدون کاربرد شناخته شده می تواند بگوید متاورس بخشی از اهداف آن بوده است؟” خوب، ممکن است تردیدها برطرف نشود زیرا آخرین به روز رسانی شیبا نشان داد که هیچ مانعی برای آن وجود ندارد.

در ساعات اولیه ۳ سپتامبر، شیبا اعلام کرد که گامی جسورانه به سوی این مأموریت برداشته است. شیبا اینو از وبلاگ رسمی خود اعلام کرد که “ما موفق می شویم”. پروژه معبد در حال شتاب گرفتن است.

آیا شیبا اینو موفق خواهد شد؟

با تشریح جزئیات پروژه، بیانیه شیبا نشان داد که چندین طرح معماری از شش شهر مختلف را بررسی کرده است. طرح‌های اولیه نشان داد که شیبا پکن، دهلی نو، ژاپن، هاوایی، آفریقای جنوبی و میانمار را به‌عنوان مکان‌هایی برای الهام گرفتن مشخص کرده است.

با توجه به این پیشنهاد، شیبا اینو خاطرنشان کرد که تأیید در دست جامعه آن است. در زمان انتشار، به نظر می‌رسد که پاسخ‌های اکثر نیروهای ارتش شیبا همخوانی داشته باشد. با این حال، به‌روزرسانی به افزایش قیمت SHIB منجر نشده است.

نگاهی به CoinMarketCap نشان داد که قیمت شیبا با وجود افزایش حجم به ۳۰۵.۳۷ میلیون دلار، طی ۲۴ ساعت گذشته ۰.۱۷ درصد کاهش یافته است. این الگوی مشابه با نرخ توکن سوزی آن بود که ۴۷.۱۹٪ کاهش داشت و در مجموع ۶۹,۰۸۷,۰۹۱ توکن SHIB در مدت مشابه سوزانده شد. در حال حاضر، ممکن است مسیر مشخص نباشد. یکی از نکات مثبت این بود که شیبا جایگاه برتر خود را در میان ذخایر نهنگ های اتریوم [ETH] حفظ کرد.

علاوه بر این، معیارها در اکوسیستم این رمزارز با توجه به Santiment کمی متناقض بوده است. در حالی که آدرس‌های فعال ۲۴ ساعته به ۴۹۳۹ کاهش یافت، گردش کوین در یک روز گذشته نیز به ۱.۹ تریلیون کاهش یافت. با این تغییرات شاید به نظر برسد که شیبا آمادگی سبز شدن در روزهای آینده را ندارد. سرمایه گذاران همچنین ممکن است نیاز داشته باشند که حرکت بیت کوین [BTC] را تماشا کنند زیرا می تواند بر حرکت تاثیر بگذارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx