به روز رسانی اتریوم و مسائل بعد از آن

ادغام اتریوم و مسائل بعد از آن
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 432 نفر

ادغام اتریوم نزدیک است و چند نگرانی وجود دارد که اخیراً راه خود را در بازار ارزهای دیجیتال پیدا کرده است. با این حال، جامعه اتریوم نسبت به ادغام مورد انتظار کمی بدبین است.

ادغام اتریوم و مسائل بعد از آن

مسائل مربوط به ادغام نیز در ویدیوی یوتوب اخیر Altcoin Buzz مورد بحث قرار گرفته است. اولین مشکل به بازار استیبل کوین می پردازد زیرا اکثر استیبل کوین ها در قراردادهای هوشمند روی اتریوم قفل شده اند. این یک تهدید برای ثبات استیبل کوین ها است و ما می دانیم که چگونه بحران لونا آسیب پذیری استیبل کوین ها را آشکار کرد.

میکر دائو اخیراً از آسیب ناشی از ادغام نیز خبر داده است. در این ویدئو، حتی ادعا شد که استیبل کوین‌های اصلی مانند تتر و USDC ممکن است به دلیل تامین مالی منفی، پیوند خود را از دست بدهند. ادغام همچنین می تواند به عقب ماندن دائمی معاملات فیوچر منجر شود زیرا ممکن است کمتر از قیمت لحظه ای بازار معامله شود. حتی احتمال قطعی شبکه یا خرابی شبکه در طول انتقال به اثبات سهام (PoS) وجود دارد.

ادغام همچنین خطری برای دیفای بدنبال دارد. همانطور که قبلاً ذکر شد، آوه یک رأی حکومتی را برای توقف موقت وام اتریوم آغاز کرد. این پیشنهاد مبتنی بر کاهش خطرات استفاده زیاد به دلیل فورک اثبات کار اتریوم (PoW) است. ریسک موجود در بازار اتریوم توسط کاربرانی است که با قرض گرفتن ETH قبل از ادغام از اتریوم اثبات کار بهره می برند. بایننس همچنین مدعی شد که در طول ارتقا، واریز و برداشت ETH و ERC-20 را متوقف خواهد کرد.

آیا اتریوم ضربه می خورد؟

در حال حاضر، اتریوم در میان بادهای مخالف قوی در بازار با مشکل مواجه است. طبق گفته CoinMarketCap، اتر پس از فروش اخیر با قیمت ۱۵۶۴ دلار در دسترس است. اما در هفته گذشته با افزایش ۴.۲۷ درصدی علیرغم ضررهای خفیف از ۲ سپتامبر، انعطاف پذیری خوبی نشان داده است.

علاوه بر این، جامعه انتظار دارد که یک ادغام موفق بتواند در نهایت مسیر قیمت اتریوم را بالا ببرد. باید دید ادغام چه چیزی را به ارمغان خواهد آورد، زیرا ما همچنان در بازار نزولی قرار داریم.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx