فلوکی از دوج کوین و شیبا جلو زد

فلوکی اینو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 375 نفر

سبقت فلوکی از دوج کوین و شیبا

حساب رسمی توییتر میم کوین فلوکی اینو توییت کرده است که FLOKI از دو میم کوین محبوب بازار از نظر حجم معاملات یعنی دوج کوین و شیبا در صرافی های بزرگی که اخیراً آن را فهرست کرده اند مانند کوکوین، OKX، هیوبی و غیره، پیشی گرفته است. به این ترتیب، FLOKI ثابت می‌کند که به همراه شیبا و دوج کوین همچنان عضو شایسته‌ای در سه‌گانه میم کوین های بازار است.

جدای از آن، FLOKI در توییتر پرطرفدار بوده و از نظر تعداد توییت از دوج پیشی گرفته، اما از شیبا عقب مانده است. فلوکی با تیم برتر کریکت هند با ۷۰۰ میلیون طرفدار همکاری می کند فلوکی امروز اعلام کرد که با تیم افسانه ای کریکت هند مهاراجه همکاری استراتژیک داشته است. این تضمین می کند که FLOKI به ۷۰۰ میلیون طرفدار کریکت در سراسر جهان معرفی می شود. فلوکی اینو اسپانسر پیراهن تیم کریکت فوق الذکر خواهد شد. میم کوین محبوب در بازی‌های مهمی که در جریان نزدیک شدن به لیگ Legends Cricket Masters برگزار می‌شود، پوشش زیادی دریافت خواهد کرد.

این رویداد قرار است از هفته دوم مارس در ورزشگاه کریکت آسیا تاون در دوحه قطر برگزار شود. این امر احتمالاً آگاهی و پذیرش فلوکی را در هند، آسیای جنوبی و در سراسر جهان بسیار گسترش خواهد داد. علاوه بر این، پوشش بیشتری در رسانه ها وجود خواهد داشت که به معرفی نماد میم کوین به میلیون ها طرفدار جوان کریکت در هند و جنوب آسیا کمک می کند. مخاطبانی که بازی‌های کریکت این تیم را تماشا می‌کنند ۹۱ درصد مردان ۱۸ تا ۳۴ ساله هستند. این همچنین یک جمعیت کلیدی برای فضای کریپتو است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx