دومین بانک بزرگ آلمانی خدمات ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد

ارزهای دیجیتال بانک
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 389 نفر

DZ Bank دومین بانک بزرگ آلمانی آماده ارائه خدمات نگهداری ارزهای دیجیتال است

مؤسسه مالی تحت نظارت BaFin و ارائه‌دهنده حضانت با شرکت سوئیسی Metaco و پلتفرم ارکستراسیون Harmonize برای ارائه ارزهای دیجیتال آتی خود به مشتریان سازمانی خود به نیروها پیوسته است. طبق بیانیه رسمی مطبوعاتی، Harmonize‌ برای ارائه یک چهارچوب حاکمیتی همه کاره طراحی شده است و دارای کنترل‌های ریسک و انطباق قابل تنظیم «با تفکیک کامل چندین واحد تجاری و مشتریان، تضمین جداسازی خط‌مشی‌ها، کاربران، حساب‌ها و دارایی‌ها» است.

نیلز کریستوپیت، سرپرست دیجیتال طراحی راه حل اصلی بانک DZ، در مورد این توسعه اظهار داشت:

از نظر امنیت، مقیاس‌پذیری و الزامات آتی ما در ابتکار حفظ دارایی‌های دیجیتال برای مشتریان سازمانی، با شروع با اوراق بهادار کریپتو مطابق با eWpG آلمان، Metaco Harmonize  ثابت کرده است که یک راه‌حل قدرتمند است که برای هدف مناسب است و می‌تواند از ما پشتیبانی کند.

کریستوپیت اضافه کرد که این پلتفرم توسط بانک DZ از طریق فرآیند اثبات مفهوم و تلاش گسترده انتخاب شده است و ثابت کرده است که یک راه حل قدرتمند برای وام دهنده است. برای افراد ناآشنا،DZ Bank  یکی از بزرگترین متولیان آلمان است که در پایان سال ۲۰۲۲ دارایی ۲۹۷ میلیارد یورویی دارد. این اولین بار نیست که متاکو با یک سازمان برجسته آلمانی همکاری می کند. در واقع، ارائه‌دهنده خدمات دارایی دیجیتال با DekaBank مستقر در فرانکفورت برای راه‌اندازی پلتفرم توکن‌سازی مبتنی بر بلاک چین در ماه گذشته شریک شد. سیتی بانک و سوسیته جنرال برخی دیگر از موسسات مالی بزرگ هستند که در طول سال گذشته با متاکو دست به دست هم داده اند تا به مشتریان سازمانی دسترسی به دارایی های دیجیتال ارائه دهند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx