شیبا اینو بزرگترین دارایی نهنگ‌های اتریوم

انتشار 1 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

به نظر می رسد که در دنیای ارزهای دیجیتال، یک آلتکوین توجه بزرگ ترین نهنگ های اتریوم را به خود جلب کرده است و آن آلت کوین کسی نیست جز شیبا اینو (SHIB). بر اساس داده‌های وال استتس (WhaleStats)، پلتفرمی که تجزیه و تحلیل کیف‌پول‌های نهنگ برتر را بر روی چندین زنجیره ارائه می‌دهد، 5000 […]

شیبا

به نظر می رسد که در دنیای ارزهای دیجیتال، یک آلتکوین توجه بزرگ ترین نهنگ های اتریوم را به خود جلب کرده است و آن آلت کوین کسی نیست جز شیبا اینو (SHIB).

بر اساس داده‌های وال استتس (WhaleStats)، پلتفرمی که تجزیه و تحلیل کیف‌پول‌های نهنگ برتر را بر روی چندین زنجیره ارائه می‌دهد، 5000 نهنگ بزرگ اتریوم اکنون تعداد زیادی توکن SHIB به ارزش 714،720،760 دلار در اختیار دارند. این رقم چشمگیر، SHIB را به عنوان بزرگترین دارایی غیر اتریومی در میان نهنگ های اتریوم برجسته می کند.

شیبا

در زمان نگارش این مقاله در 7 فوریه 2023، سه دارایی بزرگ بعدی عبارتند از USDT، USDC، و BEST.

همانطور که علاقه به شیبا همچنان در حال رشد است، تعداد تراکنش های بزرگ نهنگی که شامل این دارایی دیجیتال است نیز افزایش می یابد. به عنوان مثال، آخر هفته گذشته، نهنگی به طور ناشناس 3,216,307,240,798 توکن SHIB به ارزش 47.6 میلیون دلار را به یک کیف پول ناشناخته منتقل کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx