توکن سوزی شیبا اینو و تاثیر آن بر قیمت

توکن سوزی شیبا
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 402 نفر

توکن سوزی شیبا اینو و تاثیر آن بر قیمت

برخلاف روند اخیر، نرخ توکن سوزی شیبا اینو [SHIB] در ۲۴ ساعت گذشته به طور باورنکردنی حدود ۱۸۵۸٪ افزایش یافت. بر اساس داده های Shibburn، این افزایش، کل SHIB سوخته شده در این دوره را به رقم ۴۵,۱۶۵,۵۸۲ SHIB رساند. با انجام این کار، کل شیبا سوزانده شده از زمان عرضه اولیه اکنون به ۴۱۰.۳۸ تریلیون رسیده است.

توکن سوزی شیبا

به شکل غیرمعمول، شیبا از روند افزایش سرعت سوختن و کاهش حجم پیروی نکرد. با توجه به کوین مارکت کپ، حجم شیبا ۳۲.۸۶٪ (در همان دوره افزایش نرخ توکن سوزی) افزایش یافت. با حجم معاملات ۲۴ ساعته در ۱۲۳.۷۲ میلیون دلار، قیمت SHIB نتوانست واکنش مثبتی نشان دهد زیرا موقعیت تقریباً خنثی را در ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار ترجیح داد.

در حالی که کل نتیجه ممکن است تعجب آور باشد، رویدادهای غیرعادی دیگری نیز وجود داشت که منجر به وضعیت فعلی شد. نگاهی به نمودار نشان داد که انباشت و توزیع شیبا به طرز باورنکردنی افزایش یافته است. خط انباشت و توزیع (ADL) در ۹۷.۹۵ تریلیون، به این معنی بود که تقاضای زیادی برای SHIB وجود دارد. در این مورد، معامله گران نه تنها برای هولد خرید می کردند، بلکه از توکن برای معامله نیز استفاده می کردند.

با وجود واکنش عصبی قیمت، به نظر می رسید که ADL نیز از ۲۱ اکتبر به افزایش حمایت شیبا کمک کرده است. در زمان انتشار، SHIB سطح حمایت خود را در ۰.۰۰۰۰۰۹۹۴ دلار نگه داشت. با این حال، نشانه هایی وجود داشت که حمایت ممکن است به اندازه کافی قوی نباشد. این حالت توسط شاخص حرکت جهت دار (DMI) آشکار شد. بر اساس نشانه DMI، به نظر می رسید SHIB در خطر سقوط به دست خرس ها قرار دارد.

این به دلیل ناتوانی خریداران (سبز) در غلبه بر قدرت فروشندگان (قرمز) است. علاوه بر این، میانگین جهت شاخص (ADX) نزدیک به حرکت جهت قوی بود. با ADX در ۲۳.۵۸، حرکت بیشتر به سمت شمال ممکن است برای سرمایه‌گذارانی که به دنبال سود کوتاه‌مدت هستند، نابود شود.

توکن سوزی شیبا

داده های آنچین شیبا

داده های زنجیره ای از سنتیمنت نشان داد که SHIB از نظر تیراژ یک روزه خود کار زیادی انجام نداده است. در واقع، کاهش از ۱۸ اکتبر تا زمان نگارش این مقاله چشمگیر بود. این پلتفرم نشان داد که تیراژ شیبا در زمان نگارش این مقاله ۵۳۲.۷۱ میلیارد بود. وضعیت توکن در گردش نیز ممکن است ثابت کند که سرمایه‌گذاران باید نشانه‌های DMI را جدی بگیرند.

تعداد تراکنش‌ها نیز مثبت نبود. سنتیمنت تعداد معاملات را در زمان انتشار ۱۳۳ میلیارد ثبت کرد. به این ترتیب، به نظر می رسید SHIB در حال از دست دادن قدرت جذب سرمایه گذاران بیشتر به سمت خود است. با در نظر گرفتن همه این داده ها، SHIB ممکن است برای مشاهده یک افزایش قابل توجه نیاز به افزایش “همه موارد” در نمودارها و زنجیره داشته باشد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx