سولانا از محدوده حیاتی خود بازگشت

  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 476 نفر

تحلیل سولانا

قیمت سولانا در نهایت از مرز قیمت ۳۰ دلار عبور کرد و آن سطح را به حمایت تغییر داد. سولانا در ۲۴ ساعت گذشته ۶ درصد افزایش داشته است. صعود بیت کوین بسیاری از آلتکوین ها را در نمودار قیمت مربوطه خود بالا برده است. آلت کوین‌های اصلی با پیگیری روند قیمت بیت‌کوین به پامپ شده اند.

چشم انداز تکنیکال سولانا عملکرد صعودی را در نمودار نشان داده است. تقاضا برای کریپتو افزایش یافته و همین امر باعث ورود خریداران به بازار شده است.

حرکت بعدی قیمت سولانا همچنان حیاتی است. حرکت بالاتر از علامت ۳۴ دلار برای سکه مهم است زیرا به گاوها کمک می کند تا شتاب بیشتری کسب کنند.

اگر سولانا تلاش کند تا از مرز قیمت ۳۴ دلار عبور کند، شانس معامله شدن نزدیک به ۳۷ دلار نیز وجود خواهد داشت. اگر تقاضا برای آلتکوین بالا بماند، سولانا می‌تواند سعی کند بالاتر از قیمت ۳۴ دلار معامله شود.

روز های معاملاتی بعدی مشخص خواهد کرد که آیا آلتکوین ها صعودی باقی می ماند یا خیر. ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال امروز ۱.۰۴ تریلیون دلار است که ۶.۹ درصد تغییر مثبت در ۲۴ ساعت گذشته داشته است.

تحلیل سولانا

نمودار روزانه سولانا

سولانا در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۳۱ دلار معامله می شد. این کوین از مرز قیمت ۳۰ دلاری خود عبور کرد که مدت ها به عنوان مقاومتی برای آن عمل می کرد.

در حال حاضر، قیمت سولانا ممکن است به سختی از مرز ۳۳ دلار عبور کند، اما عبور از این سطح، راه را برای رسیدن به ۳۷ دلار هموار می کند.

از سوی دیگر، اگر گاوها شتاب خود را از دست بدهند، قیمت سولانا به ۲۹ دلار کاهش خواهد یافت. منطقه حمایت اصلی دیگر  ۲۶ دلار بود.حجم معامله سولانا در آخرین روز معاملاتی افزایش یافت که نشان از تقاضای بالا و قدرت خرید داشت.خریداران کم کم به بازار بازگشتند. با این حال، بهبودی گسترده در آن جبهه نیز وجود نداشته است.

اندیکاتور های تکنیکال مثبت هستند، اما مهم است که سولانا بالاتر از سقف قیمت خود حرکت کند.با تصاحب نمودار توسط خریداران، شاخص قدرت نسبی به بالای نیم خط رسیده بود.قیمت سولانا نیز بالاتر از خط ۲۰-SMA حرکت کرد، که به این معنی بود که خریداران با افزایش تقاضا برای آلتکوین، شتاب قیمت در بازار را هدایت می کردند.

خرید سولانا

میانگین های متحرکت

سایر شاخص ها نیز در کنار گاو ها در نمودار یک روزه قرار گرفته اند که نشان می دهد قدرت خرید بیشتر از قدرت فروش بوده است.واگرایی میانگین متحرک، جهت قیمت و قدرت حرکت را نشان می دهد.MACD هیستوگرام های سبز رنگ را به عنوان سیگنال خرید برای سولانا به تصویر کشید. شاخص حرکت جهتی نیز جهت قیمت را نشان می دهد.

DMI مثبت بود زیرا +DI بالای خط -DI بود. شاخص جهت دار متوسط ​​(قرمز) زیر ۲۰ بود که نشانه ضعیف شدن جهت قیمت است.

فروش سولانا

اندیکاتور MACDو DMI

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx