تحلیل و بررسی شیبا اینو

تحلیل شیبا اینو
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 487 نفر

بررسی وضعیت شیبا اینو

زمانی که ارزش بازار کریپتو به ۹۲۰ میلیارد دلاری سقوط کرد، شیبا اینو [SHIB] یکی از توکن‌های پرفروش بود. با توجه به داده های کوین مارکت کپ، میم کوین رتبه پانزدهم در ۲۴ ساعت گذشته ۵.۳۷ درصد کاهش یافته است.

بیتمکس، یک صرافی مشتقات ارزهای دیجیتال مستقر در سیشل، در ساعات اولیه ۱۰ اکتبر، SHIB را به عنوان بخشی از دارایی‌های جدید معرفی کرد. بیتمکس نشان داد که شیبا، در کنار دیسنترالند[MANA]، سندباکس[SAND] و دو رمزارز دیگر، بخشی از برنامه های لیستینگ این صرافی بوده اند. با این حال، فهرست شدن در صرافی بجای رشد مورد انتظار بیشتر منجر به سقوط شد. علاوه بر این، شیبا تنها ارزی نبود که نتیجه منفی ناشی از تسلیم بازار را احساس کرد.

کوین گلس (Coinglass)، پورتال اطلاعات بازار مشتقات، گزارش داد که حدود ۱.۶۳ میلیون دلار SHIB در ۲۴ ساعت گذشته منحل (لیکوئید) شده است. نکته قابل توجه این بود که بسیاری از معامله گران شیبا پیش بینی افزایش قیمت را داشتند. این امر بدیهی بود زیرا کوین گلس فاش کرد که تعداد زیادی از انحلال‌ها از سوی معامله‌گران با پوزیشن های لانگ (خرید) انجام شده است. در زمان انتشار، معامله گران با موقعیت های شرت (فروش) فقط اندکی از کاهش قیمت را احساس کردند.

تحلیل قیمت شیبا

علاوه بر این، به نظر نمی رسید سرمایه گذاران SHIB به این زودی ها از ضرر خارج شوند. این به دلیل نشانه هایی از نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) بود. بر اساس داده های سنتیمنت، نسبت MVRV برای شیبا -۷.۸۹٪ بود. با اینکه در ۳ اکتبر، به نظر می رسید که نسبت MVRV در مسیر بهبود است. با این حال، این متغیر نتوانست فشار را حفظ کند. از این رو، به نظر می رسید سرمایه گذاران کمتری مایل به فروش دارایی های خود باشند زیرا احتمال سود بالقوه کمتری وجود داشت. همچنین، نسبت فعلی نشان دهنده شانس بالای ریزش بیشتر است.

از سوی دیگر، حجم شیبا از ۱۰ اکتبر بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافته است. با این حال، این افزایش نمی تواند باعث افزایش قیمت شود و می تواند به عنوان انباشت دیرهنگام خرس ها محسوب شود. در مواردی مانند این، سرمایه گذاران ممکن است به این نتیجه رسیده باشند که کف کوتاه مدت در پایین تر تشکیل می‌شود.

تحلیل شیبا

سایر داده های زنجیره ای

علاوه بر این، این احتمال وجود داشت که برخی از سرمایه گذاران شیبا که دارایی های خود را در صرافی نگه داشتند، از معامله خود خارج شدند. “خروجی ارز” از صرافی این را نشان داد زیرا در ساعات اولیه ۱۱ اکتبر به ۱۴۷.۹۳ میلیارد رسید. با وجود افزایش ناگهانی، به نظر می رسید که در این جریان خروجی آرامشی وجود داشته باشد.

در زمان انتشار، سنتیمنت فاش کرد که خروج ارز ۲۰.۸۷ میلیارد بوده است. جالب اینجاست که به نظر می‌رسید سرمایه‌گذاران SHIB به انباشت در صرافی ها باز نمی‌گردند، زیرا جریان ورودی ارز حدود چهار برابر خروجی ۸۹.۶۵ میلیارد بود. با این نرخ، ممکن است سیگنال افزایش فروش میم کوین وجود داشته باشد.

تحلیل شیبا اینو

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx