تحلیل ترون | بررسی قیمت ترون

تحلیل ترون | بررسی قیمت ترون
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 466 نفر

بر اساس داده‌های جمع‌آوری‌شده از کاوشگر بلاک چین ترون (Tron)، ترون اسکن، مجموع تراکنش‌ها در شبکه TRON به ۴ میلیارد دلار رسیده و از آن فراتر رفته است. توانایی شبکه برای ارائه کارمزد تراکنش های کمتر با سرعت بیشتر نسبت به اتریوم [ETH] یکی از عواملی بود که به محبوبیت آن کمک کرد.

بررسی ترون

یک جبهه متریک آرام و پایدار

مساری گزارش داد که شبکه ترون در میان با ارزش‌ترین پلت‌فرم‌های قرارداد هوشمند در جایگاه ششم قرار دارد. ارزش بازار ترون نیز ۶ میلیارد دلار بود و پشت سر امثال اتریوم، کاردانو و پولکادوت قرار داشت. علاوه بر این، داده‌های به‌دست‌آمده از دیفای لاما نشان داد که ارزش کل قفل شده (TVL) شبکه بیش از ۵.۶ میلیارد دلار است. همچنین، TVL در ۲۴ ساعت گذشته ۰.۸۹٪ افزایش یافت.

ارزش کل قفل شده در ماه ژوئن به حدود ۳ میلیارد دلار کاهش یافت و به بالای ۵ میلیارد دلار رسید و در ماه های اخیر در آنجا باقی ماند. این در تصویر زیر نشان داده شده است.

ارزش قفل شده در ترون

قیمت ترون خلق و خوی خوبی ایجاد می کند

با مشاهده نمودار قیمت ترون در بازه زمانی روزانه، می توان دریافت که TRX در منطقه ۰.۰۶۵۸ دلار به مقاومت رسیده است، جایی که میانگین متحرک ۵۰ و ۲۰۰ روزه نیز هر به عنوان سطوح مقاومت عمل کرده اند. ممکن است با استفاده از خطوط روند، یک مثلث نزولی دیده شود و با استفاده از ابزار محدوده قیمت، می توان مشاهده کرد که قیمت از زمان شروع کاهش بیش از ۳۷ درصد کاهش یافته است. محدوده حمایتی نیز بین ۰.۰۵۹۹ دلار و ۰.۰۵۷۶ مشاهده شد.

تحلیل ترون TRX

نمودار روزانه ترون بر دلار

شکست قیمت به بالاتر از MA که به عنوان مقاومت عمل کرده اند، به خصوص MA طولانی مدت، نشانه شروع یک روند صعودی بالقوه است. پس از عبور از سد ۰.۰۶۵۸ دلار، ترون می‌تواند سطحی که روند نزولی مثلث را شکل داده است، آزمایش کند. این هدف در ۰.۰۸۹۴ دلار خواهد بود، چیزی نزدیک به ۳۷٪.

نوسانات کم دارایی نیز در باریک شدن باند بولینگر (BB) منعکس شد. مطابق با مشاهدات تایید شده MA، یک شکست به بالای باند، روند صعودی را برای دارایی آغاز می کند.

تحلیل ترون

نمودار روزانه ترون بر دلار

شاخص قدرت نسبی (RSI) بالای خط خنثی بود که نشان دهنده روند صعودی در بازه زمانی روزانه است. همچنین می توان مشاهده کرد که این خط دارای تمایل به سمت بالا است، که نشان دهنده یک حرکت بالقوه به منطقه بیشینه خرید است. اگر روند صعودی فعلی در نمودار ادامه یابد، شکستن سطح مقاومت MA کوتاه ممکن است. در این مقطع، سرمایه گذاران باید مراقب باشند. عبور از MA کوتاه به بالاتر از MA بلند مدت می تواند منجر به فرصت خرید برای دارایی شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx