تحلیل شیبا اینو | بررسی قیمت SHIB

تحلیل شیبا
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 508 نفر

جامعه شیبا اینو مشتاقانه در انتظار دو نوع آوری مهم در اکوسیستم این رمزارز است؛ یعنی شیباریوم، پروتکل لایه ۲ اتریوم شیبا و متاورس شیبا  که قرار است در سال ۲۰۲۳ معرفی شوند. حال رفتار قیمت شیبا چگونه است؟ ایا این رمزارز سال سبزی پیش رو دارد یا ریزش‌ها همچنان ادامه دارند؟ با تحلیل شیبا با ما همراه شوید.

تحلیل نمودار ساعتی شیبا

شیبا اینو درحال حاضر در حدود قیمت ۰.۰۰۰۰۰۸۲۰ دلار معامله می‌شود. این رمزارز در نمودار ساعتی خود یک مثلث کاهشی تشکیل داده است که به ریزش قیمت اشاره می‌کند. در صورت شکست این خط روند به سوی پایین، ممکن است شیبا تا حدود ۰.۰۰۰۰۰۷۸۰ الی ۰.۰۰۰۰۰۷۵۰ سقوط کند. اما در صورتی که قیمت به رشد خود ادامه دهد و موفق به شکست سطح مقاومت سبز رنگ در محدوده ۰.۰۰۰۰۰۸۳۰ شود امکان رشد ال محدوده ۰.۰۰۰۰۰۸۵۰ الی ۰.۰۰۰۰۰۸۶۰ وجود دارد.

تحلیل شیبا

نمودار ساعتی شیبا

تحلیل شیبا در نمودار روزانه

شیبا اینو از اکتبر ۲۰۲۱ که به بیشترین قیمت خود رسید تا به حال در یک کانال نزولی قرار داشته است. در ژوئن ۲۰۲۲ قیمت در حدود ۰.۰۰۰۰۰۷۴۵ یک کف ایجاد کرد که محدوده بسیار مهمی برای شیبا است. این قیمت آغازگر پامپ تاریخی شیبا در سال ۲۰۲۱ بود و در سال ۲۰۲۲ هم باعث شروع یک اصلاح صعودی قیمت شد. شیبا درحال حاضر راهی تا رسیدن به این سطح ندارد. این محدوده برای شیبا یک حمایت اصلی است که در صوررت شکست احتمال ریزش قیمت تا ۰.۰۰۰۰۰۶۱۰ وجود دارد. از سوی دیگر، مقاومت اصلی و بلندمدت شیبا در محدوده ۰.۰۰۰۰۰۹۹۰ و نزدیک به خط روند نزولی است. در صورت شکست این مقاومت هم احتمال رشد قیمت تا سطوح بالاتر فراهم می‌شود.

تحلیل شیبا

نمودار روزانه شیبا

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx