اتمام فروش بیت کوین توسط ماینر ها

استخراج بیت کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 662 نفر

فشار فروش بر استخراج کنندگان عمومی بیت کوین در چند ماه گذشته افزایش یافته بود. این نتیجه مستقیم کاهش قیمت دارایی دیجیتال بود که باعث شد جریان نقدی استخراج‌کنندگان بیت کوین به شدت کاهش یابد. بیش از ۶۰ درصد کاهش سودآوری داشت و با توجه به اینکه ماینرها همچنان متحمل هزینه‌های مستمر می‌شوند، آنها مجبور بودند به دنبال سرمایه‌گذاری بیت کوین خود برای جریان نقدی باشند که منجر به روند فروش گسترده شد.

استخراج کنندگان بیت کوین ها را تخلیه می کنند

در طول سه ماه گذشته، ماینرهای بیت کوین وقتی صحبت از نگه داشتن بیت کوین استخراج شده خود می شود، در تنگنا قرار گرفته اند. از آنجایی که اکثر ماینرهای عمومی بیت کوین نتوانسته بودند در این مدت میزان هش خود را افزایش دهند، تولید تقریباً ثابت مانده بود.

در ماه ژوئن زمانی شروع شد که قیمت بیت کوین تقریباً ۵۰ درصد کاهش یافت. استخراج‌کنندگان بیت‌کوین برای هموارسازی بخش‌های ناهموار عملیات خود به دارایی‌های خود روی آورده بودند و بیشتر از آنچه که تولید می‌کردند، بیت‌کوین فروختند. تا پایان ماه، استخراج‌کنندگان عمومی بیت‌کوین گزارش دادند که تقریباً ۴۰۰ درصد بیشتر از آنچه در ماه تولید کرده بودند، بیت‌کوین فروخته‌اند. مجموع بیت کوین فروخته شده برای دوره یک ماهه به بیش از ۱۴۰۰۰ رسید.

این روند تا ماه جولای ادامه خواهد داشت، زمانی که استخراج کنندگان عمومی، بار دیگر، بیشتر از آنچه تولید کرده بودند، فروختند. این بار، ماینرها در مجموع ۶۲۰۰ بیت کوین در یک ماه فروختند که حدود ۱۶۰ درصد بیشتر از تولید آن در ماه بود.

بیت کوین در مقابل سهام

همبستگی بیت کوین با بازار سهام ضعیف می شود
هر دوی این ماه ها اکنون به عنوان ماه هایی با بالاترین فروش بیت کوین از شرکت های دولتی ثبت شده اند. علیرغم ولگردی‌های فروش زیاد، استخراج‌کنندگان بیت‌کوین هنوز راهی برای خروج از جنگل ندارند، اما فشار فروش ممکن است در حال کاهش باشد.

ماینرها ممکن است فروش خود را متوقف کنند

با رفتن به ماه آگوست، قیمت بیت کوین به طور قابل توجهی بهتر از دو ماه گذشته بود. این بهبود به طور قابل توجهی بر جریان نقدینگی شرکت های بیت کوین تأثیر گذاشته و آنها را در موقعیت بسیار بهتری نسبت به ژوئن و جولای قرار داده است. این به طور کامل فشار فروش بر استخراج کنندگان عمومی را از بین نبرده است، اما با گذشت زمان شروع به کاهش آن کرده است.

با افزایش بیش از ۱۰ درصدی قیمت بیت کوین در ماه گذشته، این سهولت چندان قابل توجه نبود. پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که استخراج‌کنندگان بیت‌کوین برای ادامه فعالیت‌های خود باید به فروش بیت‌کوین ادامه دهند و تحقیقات Arcane این میزان را بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ درصد کل تولید قرار می‌دهد. بنابراین با توجه به اعداد ماه جولای، استخراج‌کنندگان عمومی ممکن است در آینده بین ۴۰۰۰ تا ۶۰۰۰ بیت کوین در هر ماه تخلیه کنند.

با این حال، اگر بیت کوین بتواند یک بار دیگر به بالای ۳۰۰۰۰ دلار برسد، ممکن است مهلتی وجود داشته باشد. این قیمت هم برای ماینرها و هم برای سرمایه گذاران در فضا بسیار مهم است. این نیاز ماینرهای عمومی به فروش BTC را کاهش می دهد، بنابراین کوین های کمتری در گردش قرار می گیرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx