سیلورگیت یاید ۹.۸ میلیون دلار را به بلاکفای بازگرداند

سیلورگیت
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 353 نفر

طبق پرونده دادگاه ورشکستگی بلاکفای در ۳ مارس، بانک سیلورگیت به عنوان بخشی از روند ورشکستگی شرکت بلاکفای، باید ۹.۸۵ میلیون دلار را به این شرکت بازگرداند.

بلاکفای ۹.۸۵ میلیون دلار را پس می‌گیرد

این پرونده دادگاه می‌گوید که بلاکفای و سیلورگیت در آگوست ۲۰۲۰ قراردادی را امضا کردند که در آن سیلورگیت به عنوان یک موسسه سپرده گذاری برای رسیدگی به برخی تراکنش های ACH عمل می کرد. در نوامبر ۲۰۲۱، بلاکفای با ایجاد صندوقی حاوی ۱۰ میلیون دلار موافقت کرد.

تراکنش های ACH به انتقال الکترونیکی پول بین بانک ها با استفاده از شبکه تسویه خودکار (ACH) در ایالات متحده اشاره دارد. تراکنش های ACH برای انواع مختلف پرداخت، از جمله واریز مستقیم حقوق و دستمزد، پرداخت های فروشنده، قبوض مصرف کننده و سایر پرداخت های الکترونیکی استفاده می شود.

در این توافق نامه آمده بود که این حساب ۹۰ روز کاری پس از آخرین انتقال مربوطه خاتمه می یابد و به بلاکفای دسترسی نامحدود به آن وجوه را می دهد. در نتیجه، سیلورگیت اکنون مجبور است ۹.۸۵ میلیون دلار از حساب ذخیره خود آزاد کند و مجاز است ۱۵۰،۰۰۰ دلار باقیمانده را در حساب ذخیره نگه دارد. این حکم دادگاه بخشی از روند ورشکستگی بلاکفای است. این شرکت وام دهنده رمزارز در نوامبر ۲۰۲۲ اعلام ورشکستگی کرد. بیش از ۱۰۰۰۰۰ طلبکار دارد و بین ۱ تا ۱۰ میلیارد دلار به این طلبکاران بدهکار است.

رابطه بین بلاکفای و سیلورگیت

پس از اعلام ورشکستگی بلاکفای در نوامبر ۲۰۲۲، سیلورگیت گفت که کمتر از ۲۰ میلیون دلار از دارایی‌های این بانک در معرض بلاکفای قرار دارد. همچنین گفت که متولی وام‌های SEN Leverage با وثیقه بلاکفای نیست و هیچ سرمایه‌گذاری در BlockFi نداشته است. با این وجود، این دو شرکت روابط نزدیک خود را حفظ کردند. بلاکفای در ۱۰ نوامبر سیلورگیت را یک “شریک بانکی” نامید و گفت که به دلیل رعایت تعطیلات توسط سیلورگیت، پردازش ACH را به مدت سه روز متوقف می کند. بعداً در همان روز، بلاکفای اعلام کرد که به دلیل سقوط FTX، برداشت ها را به طور نامحدود متوقف می کند.

به نظر می رسد حکم دادگاه این هفته مبنی بر اجباری شدن بازگرداندن وجوه، با جنجال اخیر پیرامون سیلورگیت ارتباطی ندارد. در ۱ مارس، سیلورگیت گفت که تشکیل پرونده ۱۰-K خود را به تأخیر می اندازد و به بررسی های نظارتی مختلف در حال انجام اشاره کرد. این توسعه باعث شد که چندین شرکت بزرگ رمزنگاری از بانک دوستدار رمزنگاری فاصله بگیرند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx