تریدرهای زن ارز دیجیتال سنگاپوری عملکرد بهتری نسبت به مردان داشته‌اند

تریدر ارز دیجیتال زن
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 593 نفر

تریدرهای زن ارز دیجیتال سنگاپوری عملکرد بهتری نسبت به مردان داشته‌اند

بر اساس نظرسنجی از صرافی ارز دیجیتال Independent Reserve، زنان سنگاپوری نسبت به همتایان مرد خود، اندکی بیشتر احتمال دارد که سود کنند یا حداقل از طریق سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال کمتر ضرر کنند. نظرسنجی سالانه شاخص ارزهای دیجیتال مستقل (IRCI) که در ۲۸ مارس منتشر شد، در فوریه انجام شد و از ۱۵۰۰ فرد ساکن سنگاپور در مورد نگرش آنها نسبت به ارزهای دیجیتال نظرسنجی شد.

بر اساس داده‌های نظرسنجی، ۷۶ درصد از زنان گزارش دادند که در سرمایه‌گذاری‌های ارزهای دیجیتال خود پول درآورده‌اند، در حالی که این رقم در مردان تنها ۷۲ درصد است. نتایج این نظرسنجی می‌گوید: «از زمان راه‌اندازی IRCI در سنگاپور در سال ۲۰۲۱، این اولین بار است که زنان عملکرد بهتری از همتایان مرد خود دارند.»

این نظرسنجی همچنین افزایش مشارکت زنان در سرمایه‌گذاری‌های کریپتو را در سال جاری نشان می‌دهد، به طوری که ۳۷ درصد از زنان مورد بررسی گفتند که سرمایه‌گذاری‌های مرتبط با کریپتو داشته‌اند که در مقایسه با سال قبل ۷ درصد افزایش داشته است.

از سوی دیگر، ۴۸ درصد از مردان گفتند که در این فعالیت شرکت کردند که در مقایسه با سال ۲۰۲۲ یک درصد کاهش داشت. تعداد قابل توجهی از زنان مورد بررسی نیز مواضع صعودی را نسبت به کریپتو بیان کردند و ۲۴ درصد اظهار داشتند که «بیش از ۲۰ درصد از سبد سرمایه گذاری خود را به این طبقه دارایی اختصاص داده اند».

این گزارش می افزاید: «در طی ۱۲ ماه آینده، ۴۸ درصد برنامه ریزی برای سرمایه گذاری بیشتر در سبد موجود خود دارند در حالی که ۴۳ درصد قصد دارند به توکن های دیگر، پروژه های دیفای یا NFT وارد شوند.»

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx