شیبا محبوب ترین آلت‌کوین اروپا

شیبا اینو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 487 نفر

شیبا پرجستجوترین آلت‌کوین اروپا

یک مطالعه جدید منتشر شده نشان داده است که ارز دیجیتال شیبا و پلتفرم قراردادهای هوشمند کاردانو از جمله رمزارزهایی هستند که افراد زیادی در اروپا در موتور جستجوی گوگل آن ها را سرچ کرده اند.

هرچند که چهار ارز دیجیتال برتر بازار بر اساس ارزش کل، بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و ریپل هستند، (به غیر از استیبل کوین ها) اما در جستجوهای منتخب گوگل جایی ندارند.

مطالعه ای که توسط AskGamblers انجام شده است نشان می دهد که بیت کوین بیشترین جستجو را در اروپا دارد و ۲۱ کشور بیشتر از هر ارز دیجیتال دیگری به دنبال بیت کوین هستند. آلمان، لهستان و بلژیک از جمله این کشورها هستند.

ارز دیجیتال شیبا اینو در جایگاه دوم قرار گرفت و هفت کشور بیش از هر دارایی دیجیتال دیگری به دنبال آن هستند. ارز دیجیتال شیبا در کشورهایی از جمله بریتانیا، روسیه، فرانسه و ایتالیا پیشتاز است.

سال گذشته، شیبا به طور مشخص سومین ارز دیجیتال گوگل بود که بعد از بیت کوین و اتریوم قرار داشت.

اما در حال حاضر اتریوم در جایگاه سوم قرار دارد و چهار کشور آن را به عنوان سومین ارز دیجیتال پر جستجو قرار دادند. کاردانو در جایگاه چهارم قرار گرفت و هلند، بلغارستان و آندورا بیشترین جستجوی کاردانو را در اختیار دارند.

این مطالعه همچنین نشان داد که دوج کوین پنجمین ارز دیجیتال با بیشترین جستجو در اروپا بوده و در یونان و آلبانی بیشترین جستجو را به خود اختصاص داده است. قابل ذکر است، نه بایننس کوین و نه ریپل حتی در یک کشور اروپایی رتبه اول جستجو را نداشته اند.

این مطالعه با استفاده از داده‌های گوگل ترندز انجام شد که اعداد جستجوی خاصی را نشان نمی‌دهد، اما شاخصی را ارائه می‌کند که علاقه به موضوعات جستجوی خاص را نشان می‌دهد و به کاربران امکان می‌دهد محبوبیت خود را نسبت به جستجوهای دیگر ارزیابی کنند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx