خرید یک بازیکن با استیبل کوین USDC توسط باشگاه سائوپائولو برزیل

استیبل کوین USDC
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 596 نفر

خرید بازیکن با استیبل کوین USDC

تیم فوتبال بانفیلد مستقر در بوئنوس آیرس یکی از بهترین بازیکنان خود (جولیانو گالوپو) را به غول برزیلی یعنی سائوپائولو فروخت. نکته جالب این است که باشگاه سائوپائولو مبلغ انتقال را به جای فیات به ارزهای دیجیتال پرداخت کرد و تقریباً ۸ میلیون دلار استیبل کوین USDC را به باشگاه آرژانتینی انتقال داد.

اولین انتقال بازیکن توسط ارز دیجیتال در تاریخ فوتبال آرژانتین، بانک مرکزی این کشور را ناراحت کرد. بانک مرکزی آرژانتین این تیم فوتبالی را به مدت ۹۰ روز از فعالیت منع کرد.

در نتیجه، گالوپو به اولین بازیکن فوتبالی تبدیل شد که در ازای دارایی های دیجیتال در آرژانتین فروخته شد. این پرداخت توسط پلتفرم Bitso (یک پلتفرم رمزنگاری محبوب در آمریکای لاتین) انجام شد.

رابطه فوتبال و ارزهای دیجیتال عمیق تر می شود

اقتصاد آرژانتین در شرایط خوبی به سر نمی برد. یکی از بزرگترین کشورهای آمریکای جنوبی در دهه های گذشته با مسائل متعددی از جمله بحران سیاسی، تورم و ترخ بیکاری بالا مواجه بوده است.

این بحران ماه گذشته با استعفای وزیر اقتصاد – مارتین گوزمن – از سمت خود بدتر شد. جالب اینجاست که هرج و مرج پولی دلیلی شد تا مردم محلی تمرکز خود را به سمت ارزهای دیجیتال و به طور دقیق تر، استیبل کوین ها معطوف کنند.

به نظر می رسد که علاقه به چنین محصولات مالی در سایر زمینه ها; از جمله بخش ورزش در حال افزایش است. همانطور که بلومبرگ گزارش داد; باشگاه معروف فوتبال آرژانتین (کلاب اتلتیکو بانفیلد) هافبک ۲۳ ساله خود جولیانو گالوپو; را به یکی از موفق ترین تیم های برزیل (سائوپائولو) به ارزش ۸ میلیون دلاربه وسیله استیبل کوین USDC فروخت.

USDC یک ارز دیجیتال است; که توسط شرکت خدمات مالی و پرداخت آمریکایی Circle راه اندازی شده است; که ارزش آن همیشه ۱ دلار باقی می ماند (مگر در شرایط خاص و بحرانی). به عنوان یک استیبل کوین; USDC  مانند کارت های نقدی عمل می‌کند; و به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا دارایی‌هایی خود را به طور یکپارچه در سراسر جهان منتقل کنند.

البته شایان ذکر است که; رگولاتورهای داخلی آرژانتین از این معامله راضی نبودند. بانک مرکزی جمهوری آرژانتین (BCRA) اصرار داشت که بانفیلد باید ارز USDC دریافتی را در بازار واحد مبادلات آزاد (MULC)  تسویه کند. به عبارت دیگر، باشگاه نمی تواند دارایی استیبل کوین خود را نگهداری کند، و باید آن را به پزو آرژانتین تبدیل کند.

علاوه بر این، بخاطر استفاده از ارزهای دیجیتال و نقض قوانین داخلی، این تیم دسترسی به MULC را به مدت سه ماه از دست خواهد داد.

رابطه خوب سائوپائولو باارزهای دیجیتال

غول فوتبال برزیل قبلاً حمایت خود را از ارزهای دیجیتال نشان داده است. دو ماه پیش، این شرکت با Bitso  همکاری کرد تا به طرفداران خود اجازه دهد بلیت مسابقه را به وسیله رمزارزها، از جمله بیت کوین وشیبا خریداری کنند. علاوه بر این، پلتفرم Bitso سه سال آینده را به عنوان اسپانسر سائوپائولو فعالیت خواهد کرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx