سندباکس رکورد فروش زمین را شکست

سندباکس
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 430 نفر

وبسایت وال استتس (WhaleStats) تأیید کرده است که سندباکس (Sandbox) در ۲۴ ساعت گذشته مورد توجه بیشتر نهنگ های اتریوم قرار گرفته است. این داده‌ها نشان می دهد که این شبکه در حال تجربه جریانی از ارزش و شاید حتی هجوم تقاضا برای پیشنهادات خود است.

در یادداشتی مرتبط، سندباکس همچنین داده‌های فروش NFT املاک و مستغلات خود را منتشر کرد که رشد چشمگیر ۱۸۰ درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد. همچنین سندباکس در همین بازه زمانی حدود ۱.۴ میلیارد دلار فروش داشته است. ارزش بازار زمین سندباکس به ۱۶۷ میلیون دلار رسید که آن را پس از دیسنترالند و آدرساید قرار داد. همه این جریانات بیشتر در طول بازار نزولی اتفاق افتاده است. اکنون که به ویژه بازار کریپتو به نفع گاوها تغییر کرده است، انتظارات بالاتر است. شاید علاقه مجدد نهنگ های اتریوم نشان دهنده این باشد که این اتفاق در حال حاضر رخ داده است. مروری بر حجم معاملات NFT سندباکس عملکرد سالمی را در شش ماه گذشته تایید می کند.

سندباکس

در حالی که SAND تا آنجا که به زمین و سایر NFTها در پلتفرم خود مربوط می شود، از تقاضای سالمی برخوردار بود، در سایر داده‌ها همه چیز خوشایند نبود. به عنوان مثال، ارزش بازار آن در شش ماه گذشته به شدت کاهش یافته است. این عملکرد بیشتر نمایانگر شرایط کلی بازار نزولی است.

قیمت سندباکس

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx