نگاهی به وضعیت رمزارز سولانا (SOL)

سولانا
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 429 نفر

سولانا (SOL) که برای پشتیبانی از پروژه‌های هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز طراحی شده بود، در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی شد و پس از آن یکی از چشمگیرترین رالی‌ها در تاریخ بازار ارزهای دیجیتال را ثبت کرد.

مطمئناً همه‌گیری فضا رمزارزها کمک کرد، زیرا مردم به معنای واقعی کلمه بر روی هر پروژه‌ای که ارتباطی با کسب‌وکارهای آنلاین داشت سرمایه‌گذاری می‌کردند. همچنین، دولت‌ها و بانک‌های مرکزی سیستم مالی را با چاپ پول اشباع کردند، بنابراین سفته‌بازی در بازار ارزهای دیجیتال و بازار سهام به سطوح بسیار بالایی رسید. به این ترتیب، در نوامبر ۲۰۲۱ و در اوج خود، عملکرد سولانا در برابر دلار آمریکا به ۱۸۶۴۰.۷۸ درصد رسید. بالاتر از ۲۲۵ دلار معامله شد، اما کاهش بعد از آن نیز به اندازه این افزایش چشمگیر بود.

سولانا اکنون حدود ۲۰ دلار معامله می شود که بسیار پایین تر از بالاترین رکورد آن است. با این حال، این رمزارز از نظر عملکرد و از زمان شروع خود، نتایج قابل توجهی ارائه کرده است، زیرا حتی در سطوح فعلی قیمت از زمان عرضه بیش از ۱۵۰۰٪ افزایش یافته است.

تحلیل سولانا

در سال ۲۰۲۳، بازار ارزهای دیجیتال از پایین ترین سطح اخیر خود جهش کرد. به رهبری بیت کوین، سایر ارزهای رمزپایه به دنبال آن حرکت کردند. سولانا زمانی که ارزهای دیجیتال دیگر جهش کردند، در پایان سال ۲۰۲۲، از پایین ترین سطح خود جهشی را ثبت کرد. از آن زمان به بعد، به شدت افزایش یافت، اما با این وجود، گرایش نزولی همچنان ادامه دارد در حالی که زیر ۴۰ دلار است.

معامله گران باید روی مجموعه ای از سطوح پایین تر که دست نخورده باقی مانده‌اند تمرکز کنند. بنابراین، در حالی که قیمت سولانا زیر ۴۰ دلار است، این احتمال وجود دارد که رالی ۲۰۲۳ چیزی جز یک رالی در بازار نزولی نباشد. چنین رشدهایی کمی تهاجمی و گمراه کننده به نظر می‌رسند.

به طور خلاصه، گاوها ممکن است بخواهند قبل از ایجاد یک موقعیت خرید منتظر بمانند تا سولانا دوباره به بالای ۴۰ دلار برسد. در غیر این صورت، خطر این وجود دارد که کف‌های قیمتی زودتر آزمایش شوند؛ زیرا خرس‌ها همچنان به بازار فشار می‌آورند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx