سولانا در تعداد آدرس‌های فعال از اتریوم پیشی گرفت

سولانا
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 342 نفر

به گفته شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین نانسن (Nansen)، شش بلاک چین اصلی در ماه مارس بیش از یک میلیون آدرس فعال داشتند. «آدرس های فعال» در این زمینه به کسانی اطلاق می شود که تراکنش انجام داده اند. شش بلاک چین نام برده شده عبارتند از؛ بایننس چین، سولانا (کیف پول)، اتریوم، پالیگان، آربیتروم و فانتوم.

سولانا

زنجیره BNB در آدرس‌های فعال با ۱۳.۳ میلیون کاربر، رهبری می‌کرد. کیف پول های فعال در شبکه سولانا در ماه مارس افزایش یافت و از سایر بلاک چین ها از جمله اتریوم پیشی گرفت. کیف پول‌های اکتیو برای سولانا ۵.۸ میلیون بود، در حالی که اتریوم با ۵.۲ میلیون آدرس فعال، در رتبه سوم پس از سولانا قرار گرفت. بلاک چین های پالیگان، آربیتروم و فانتوم به ترتیب ۳.۹ میلیون، ۲.۲ میلیون و ۱ میلیون آدرس فعال را مشاهده کردند. نانسن موجودیت‌هایی را فهرست می‌کند که در رشد آدرس‌های فعال برای بلاک چین‌های ذکر شده نقش دارند.

در زنجیره BNB، بایننس و پنکیک سواپ از نظر کاربران فعال پیشتاز هستند، اما پروژه‌های اجتماعی وب۳ مانند پروتکل Space ID نیز در حال پیشرفت هستند. در سولانا، Raydium Protocol، Stepn و Orca همچنان با بیشترین تعداد کاربر پیشتاز هستند. در همین حال، در اتریوم، در ۳۰ روز گذشته، zksync و StarkWare یک افزایش خیره کننده ۱۳۲۲ درصدی و ۸۰۵ درصدی در کاربران را تجربه کرده اند که احتمالاً به دلیل حجوم علاقمندان به ایردراپ از زنجیره های دیگر است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx