سفر به السالوادور برای کشف حقیقت بیت کوین

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 545 نفر

گزارش شده است که یک  مقام ایالتی از سرمایه شخصی خود برای پرداخت هزینه سفر استفاده کرده است که شامل بحث درباره بیت کوین با مقامات دولتی و بررسی برنامه های سواد مالی می شود.

کرتیس لوفتیس، خزانه دار ایالت کارولینای جنوبی ایالات متحده، به عنوان بخشی از یک “سفر اکتشافی” با تمرکز بر ارزهای دیجیتال، پنج روز را در السالوادور گذراند. بر اساس اعلامیه ۵ اکتبر، لوفتیس بخشی از هیئتی شامل رهبران مشاغل کارولینای جنوبی، مقامات بهداشت روستایی و افرادی بود که “علاقه مند به گسترش فناوری های ارزهای دیجیتال و بلاک چین” بودند که با مقامات دولت السالوادور در تلاش برای درک این موضوع دیدار کردند.

گزارش شده است که لوفتیس از سرمایه شخصی خود برای پرداخت هزینه سفر استفاده کرده است که شامل بحث درباره بیت کوین با مقامات دولتی و بررسی برنامه های آموزشی سواد مالی کشور می شود. به گفته خزانه‌دار، بازدید از السالوادور توسط قانونگذار کارولینای جنوبی انجام شد که راه‌هایی را برای حمایت از پذیرش رمزارز و بلاک چین در این ایالت بررسی می‌کرد.

لوفتیس که خود را لودیت می نامد، در صحبت با کوین تلگراف، گفت که او نه “طرفدار و نه مخالف” کریپتو است، اما می خواهد بداند که چگونه دولت کارولینای جنوبی می تواند علاوه بر ارتقاء سواد مالی در میان ساکنان، از این فناوری به طور موثر استفاده کند. خزانه‌دار گفت که این گروه سعی کرده است از بیت کوین «شاید چهار بار» در طول سفر السالوادور به عنوان پرداخت به فروشندگان خیابانی و مشاغل محلی استفاده کند. لوفتیس می‌گوید:

ما در یک رستوران زیبا بودیم و فیش آن حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار بود – یک دسته از ما – و هیئت مقابل با بیت‌کوین پرداخت کردند. آنها واقعاً از انجام این کار خوشحال بودند.

گزارش ها حاکی از آن است که تقریباً ۲۰ درصد از مردم السالوادور از بیت کوین از طریق کیف پول Chivo استفاده می کنند، در حالی که نایب بوکله، رئیس جمهور السالوادور اعلام کرد که دولت تا ژوئیه ۲۳۸۱ بیت کوین در اختیار دارد. با کاهش بازار کریپتو، ارزش کل سرمایه گذاری بیت کوین این کشور از سپتامبر ۲۰۲۱ بیش از ۵۵ درصد کاهش یافته است – با ارزش تقریباً ۴۸ میلیون دلار در زمان انتشار.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx