حجم معاملات اسپات اخیرا افزایش چشمگیری داشته است

حجم معاملات اسپات
  • زمان مطالعه: ۳دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 317 نفر

رالی اخیر ارزهای دیجیتال که قیمت بیت کوین (BTC) را به بالای ۳۵ هزار دلار رساند، به نظر در حال احیای بازار گاوی است. با این رالی در بازار ارز دیجیتال، حجم معاملات اسپات روزانه در صرافی ها به بالاترین سطح خود از فصل بهار رسیده است.

طبق داده‌های The Block، میانگین متحرک هفتگی برای حجم معاملات اسپات در سراسر پلتفرم های معتبر بازار در تاریخ ۲۶ اکتبر به ۲۴ میلیارد دلار رسید. این سطح از پایان ماه مارس بی‌سابقه است.

بازار در مقایسه با تابستان نوسانات شدیدتری را تجربه کرده است، زیرا معامله گران (تریدرها) و سرمایه گذاران در حال پردازش اخبار مربوط به احتمال شروع به کار اولین ETF اسپات بیت کوین هستند. به اعتقاد طرفداران بیت کوین و برخی از ناظران بازارهای مالی، تایید اولین ETF بیت کوین از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، کانال‌های جدیدی برای ورود سرمایه به بازار رمزارزها ایجاد خواهد کرد. این موضوع باعث شده است که نوسانات در بازار کریپتو به سطحی افزایش یابد که از ماه آوریل دیده نشده است.

قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین در هفته‌های اخیر افزایش چشمگیری داشته است

افزایش حجم معاملات اسپات نشانه خوبی برای بازار کریپتو است که نشان می‌دهد علاقه معامله گران به ترید ارزهای دیجیتال در حال افزایش است. این موضوع همچنین می‌تواند نشان‌دهنده آن باشد که سرمایه گذاران بیشتری در حال ورود به بازار رمزارزها هستند.

چه چیزی باعث افزایش حجم معاملات اسپات ارزهای دیجیتال شده است؟

چندین عامل می‌تواند به افزایش حجم معاملات اسپات ارزهای دیجیتال در روزهای اخیر کمک کرده باشد. یکی از عوامل احتمالی، رالی اخیر قیمت بیت کوین است. قیمت بیت کوین در هفته‌های اخیر افزایش چشمگیری داشته است و به بالاترین سطح خود از ژوئن ۲۰۲۳ رسیده است. این افزایش قیمت باعث شده است که معامله گران و سرمایه گذاران بیشتری به بازار ارزهای دیجیتال جذب شوند و حجم معاملات را افزایش دهند.

عامل احتمالی دیگر در خصوص افزایش حجم معاملات اسپات، افزایش علاقه به صندوق های قابل معامله در بورس (ETF) بیت کوین است. در حال حاضر، چندین شرکت در حال تلاش برای دریافت مجوز از SEC برای راه اندازی ETF بیت کوین هستند. اگر SEC به راه اندازی این ETFها مجوز دهد، باعث ورود سرمایه قابل‌توجهی به بازار ارزهای دیجیتال خواهد شد که این امر، حجم معاملات و قیمت ارزهای دیجیتال را بیش از پیش افزایش خواهد داد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
5 1 دیدگاه
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx