استیبل کوین های الگوریتمی برای دو سال در آمریکا ممنوع شدند

استیبل کوین
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 513 نفر

استیبل کوین های الگوریتمی برای دو سال مطالعه توسط آژانس های فدرال کنار گذاشته می شوند. رهبران کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان همچنان به مذاکره در مورد شرایط لایحه پیشنهادی برای تنظیم ارزهای دیجیتال ادامه می‌دهند، حتی در شرایطی که فرصت اقدام به سمت انتخابات میان‌دوره‌ای نزدیک می‌شود.

طبق گزارش بلومبرگ، آخرین پیش‌نویس قانون، استیبل کوین‌های الگوریتمی مانند ترا (UST) را به مدت دو سال ممنوع می‌کند، در حالی که آژانس‌های نظارتی مطالعه‌ای روی توکن‌های «وثیقه داخلی» انجام می‌دهند. “داخلی” به معنای چیزی است که در ارگان یا سیستم تولید می شود. قبل از اینکه TerraUSD و لونا در ماه می منفجر شوند، سازندگان آن به الگوریتمی برای ضرب یا سوزاندن لونا اعتماد کردند تا ارزش TerraUSD را در ۱ دلار ثابت نگه دارند.

ارزش بیش از ۴۰ میلیارد دلار در عرض چند روز از بین رفت و این سقوط به بزرگترین تیتر در کتاب بازی نقد ارزهای دیجیتال تبدیل شد و علاقه قانونگذاران به این حوزه را تشدید کرد. نسخه‌های قبلی این پیش نویس، صادرکنندگان استیبل‌کوین را ملزم می‌کرد که ذخایر نقدی ۱:۱ را برای همه استیبل‌کوین‌های در گردش نگه دارند و همچنین انواع دارایی‌هایی را که می‌توانند پشتوانه آن‌ها باشند، محدود می‌کرد. آخرین پیش نویس حتی فراتر از این نیز می رود.

لایحه استیبل کوین اکنون مسیری را برای بانک‌ها و سایر موسسات مالی فراهم می‌کند تا با همکاری شبکه تنظیم‌کننده‌های موجود خود، استیبل کوین‌ها را صادر کنند. اما این شبکه اکنون شامل تنظیم‌کننده‌هایی در سطح ایالتی نیز می‌شود و به صادرکنندگان استیبل کوین مورد تایید ایالتی یک مسیر سریع ۱۸۰ روزه برای چراغ سبز فدرال ارائه می‌دهد. سرویس اخبار کسب و کار می‌گوید کمیته می‌تواند این لایحه را هفته آینده برای رای‌گیری مطرح کند.

پیش نویس لایحه استیبل کوین ماه‌ها در حال انجام بوده است و در گذشته به تأخیر افتاده است، تا حدی به دلیل نگرانی‌های مطرح شده توسط جانت یلن، وزیر خزانه‌داری. یلن بارها به سقوط ترا اشاره کرده است و خواستار مقررات بیشتر در مورد فضای کریپتو شده است. به طور مشابه، نماینده واترز در اوایل سال جاری خطرات استیبل کوین ها را برجسته کرد و گفت: “تحقیقات نشان داده است که بسیاری از این به اصطلاح استیبل کوین ها در واقع به طور کامل توسط دارایی های ذخیره پشتیبانی نمی شوند” و عدم حمایت از سرمایه گذار حتی می تواند “ثبات مالی ایالات متحده را تهدید می کند.”

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx