نرخ بهره امروز اعلام خواهد شد! | انتظار ریزش قیمت رمز ارزها

نرخ بهره
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 477 نفر

دو کارشناس کریپتو پیش‌بینی‌های قیمت کریپتو خود را برای جلسه FOMC و سخنرانی جروم پاول به اشتراک گذاشتند.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال FOMC

با کاهش قیمت کریپتو در ۲۴ ساعت گذشته (بیت کوین و اتریوم ۳ تا ۴ درصد کاهش یافته اند) بسیاری از معامله گران در حال کاهش ریسک خود هستند و منتظر می مانند و به دنبال تجزیه و تحلیل متخصصین ارزهای دیجیتال به صورت آنلاین هستند. Crypto Chase با تقریباً ۱۰۰۰۰۰ دنبال کننده در سراسر توییتر و یوتیوبT به درستی بیت کوین را بیش از ۵۶ هزار دلار و اتریوم بالاتر از ۴ هزار دلار فروخت.

پیش‌بینی FOMC او این است که قیمت‌های کریپتو اگر نتیجه افزایش نرخ ۱۰۰bps باشد سقوط سنگینی می‌کند، که بازار پیش‌بینی می‌کند که احتمال وقوع آن ۱۶ درصد باشد.

اگر ۷۵ واحد افزایشی اعلام شود، او انتظار دارد که نقدینگی در هر دو جهت استاپ لاس معامله گران را شکار کند .

تحلیل گر دیگری به نام Trading Tank اشاره کرد که از آنجایی که داده‌های CPI و PPI اصلی و تورم بالاتر از حد انتظار بود،بازارهای سهام و ارزهای دیجیتال ممکن است در واکنش به قیمت در افزایش نرخ ۰.۷۵ واحدی پیشخور شده باشند.

مشابه Chase Crypto، او انتظار دارد در صورت اعلام افزایش ۱۰۰ bps، فروش بیشتری اتفاق بیافتد، به طور بالقوه برای آزمایش سطوح پایین (برای قیمت بیت کوین، سطح ۱۷۶۰۰ دلار در ژوئن) یا سقوط بیشترقیمت حرکت کند.

۱۰۰bps به احتمال زیاد باعث فروش می شود و می توانیم انتظار داشته باشیم که دارایی های ریسکی، پایین ترین سطح اخیر را آزمایش کنند یا حتی ممکن است پایین تر بروند. اثر اقتصادی واقعی افزایش نرخ‌ها تا بیش از ۶ ماه آینده به‌طور کامل محقق می‌شود، اما سرمایه‌گذاران طوری رفتار می‌کنند که گویی آنی است.

با این حال، او همچنین خاطرنشان می کند که افزایش ۰.۷۵ واحدی می تواند احساسات را بهبود بخشد و منجر به افزایش قیمت کریپتو در میان مدت شود.

پس از نشست FOMC، هفته آینده شاهد انتشار داده های تولید ناخالص داخلی ایالات متحده و داده های تورم PCE خواهیم بود که Trading Tank استدلال می کند “به همان اندازه مهم است”.

اوایل این هفته CryptoNews از پیش‌بینی قیمت سومین تحلیلگر ارزهای دیجیتال، Ted Talks Macro خبر داد. او همچنین پیش‌بینی کرد که بازارها با نرخ ۱ واحدی پرایس شده و دارایی‌های ریسکی مانند بیت‌کوین در صورت اعلام ۰.۷۵ افزایش خواهند یافت.

برنامه جلسات FOMC

فدرال رزرو امروز تصمیم مهمی خواهد گرفت که بازار دارایی های ریسکی را دیکته می کند. کمیته بازار آزاد فدرال تصمیم خود را در مورد افزایش بعدی نرخ بهره خواهد گرفت. FOMC نهاد سیاست گذاری پولی فدرال رزرو است. بازار کریپتو پیش از تصمیم گیری نرخ بهره ممکن است سقوط خود را از سر می گیرد. در پی این خبر بیت کوین بار دیگر به زیر ۱۹ هزار دلار سقوط کرد. این خبرامروز ۳۰ شهریور ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران اعلام میشود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx