کاهش علاقه به ارزهای دیجیتال و افزایش علاقه به متاورس!

ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 449 نفر

شرکت پیشرو خدمات مالی، جی پی مورگان، فاش کرد که مشتریانش به شدت علاقه خود را به استفاده از ارزهای دیجیتال به عنوان یک روش پرداخت در چند ماه گذشته از دست داده اند. با این حال، این سازمان اطمینان داد که همچنان از مصرف کنندگانی که می خواهند از دارایی های دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت استفاده کنند، حمایت خواهد کرد.

نه چندان محبوب

به نظر می رسد که ادامه زمستان کریپتو بر علاقه مردم به این طبقه دارایی تأثیر گذاشته است. در مصاحبه اخیر با بلومبرگ، تاکیس جورجاکوپولوس – رئیس جهانی پرداخت در JPMorgan – گفت که مشتریان شش ماه پیش تمایل بیشتری به استفاده از ارزهای دیجیتال به عنوان ابزار پرداخت داشتند. شایان ذکر است که در آن زمان، قیمت بیت کوین در حدود ۴۰۰۰۰ دلار بود، در حالی که اتریوم و بسیاری از آلتکوین های دیگر نیز بسیار بهتر از اکنون عمل می کردند. با این حال، در اواسط سال ۲۰۲۲، محیط اقتصاد کلان جهانی به شدت تغییر کرد و ممکن است برخی از علاقه به ارزهای دیجیتال از بین برود.

چنین رویدادهای منفی عبارتند از درگیری نظامی در اوکراین، نرخ تورم بی سابقه ۴۰ ساله در ایالات متحده، بحران انرژی در اتحادیه اروپا و بسیاری موارد دیگر. علیرغم کاهش هیجان، جورجاکوپولوس اطمینان داد که جی پی مورگان همچنان خدمات ارزهای دیجیتال را به مشتریان ارائه خواهد کرد. غول وال استریت بر این باور است که چنین توکن هایی می توانند در سیستم پولی آینده جایگاهی پیدا کنند. علاوه بر این، آنها به طور فزاینده ای در بخش بازی و متاورس نیز محبوب شده اند.

امید به متاورس

متاورس- فضای واقعیت مجازی سه بعدی که در آن شرکت کنندگان می توانند با اشیاء دیجیتالی با یکدیگر تعامل داشته باشند- به نظر می رسد جایگاه بسیار جذابی برای جی پی مورگان باشد. در اوایل این ماه، این شرکت فاش کرد که به دنبال استخدام یک رهبر «کنجکاو و پویا» است که مسئولیت اصلی آن «شناسایی و کسب فرصت‌های پرداخت جدید در صنعت وب ۳، کریپتو، فین‌تک و متاورس» خواهد بود. افراد متبحر فناوری با تجربه قبلی در بخش مالی “به شدت ترجیح داده می شوند.” پیش از آن، غول وال استریت گزارشی با عنوان «فرصت‌ها در متاورس» منتشر کرد که در آن پیش‌بینی می‌کرد که دنیای واقعیت مجازی می‌تواند در آینده به هر بخش نفوذ کند و به یک بازار تریلیون دلاری تبدیل شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx