آموزش استیک پولکادات

آموزش استیک پولکادات
  • زمان مطالعه: 9دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 585 نفر

نحوه استیک پولکادات

چه چیزی پولکادوت را از سایر شبکه های اثبات سهام متمایز می کند؟

این پلتفرمی است که بر ارتباطات بین بلاکچینی تمرکز دارد. یعنی تضمین می کند که شبکه های مختلف می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. پولکادات توسط گاوین وود تأسیس شد. اگر این نام آشنا به نظر می رسد، دلیل خوبی وجود دارد. او اتریوم را تأسیس کرد و زبان قرارداد هوشمند سالیدیتی را ایجاد کرد. استیک روی شبکه پولکادات جز بهترین گزینه ها برای کسانی است که قصد سرمایه گذاری دارند.

یک تفاوت کلیدی با پولکادات در این است که چگونه می توان بلاکچین های لایه ۱ بسیار قابل تنظیم با استفاده از این زیرساخت ایجاد کرد … و آنها از اکوسیستم حذف نخواهند شد. در قلب تپنده این شبکه، اعتبار سنجی‌هایی هستند که مسئولیت حاکمیت و امنیت را بر عهده دارند و همچنین تضمین می‌کنند که «پاراچین‌ها» در ارتباط دائمی باقی می‌مانند.

زمانی که  پولکادات شکل گرفت، تصمیمات کلیدی انتخاب شد که کمک کرد اکوسیستم به آنچه امروز است تبدیل شود. یک تفاوت مهم مربوط به تنوع گسترده گزینه‌های ادغام است که در دسترس کاربران است. حذف موانع بالای ورود که اغلب گره‌های اعتبارسنجی را از دریافت پاداش‌های استیک کردن باز می‌دارد.

 تفاوت بین تایید کننده ها و نامزدها چیست؟

تایید کننده شدن در پولکادات بسیار گران است. اما این بدان معنا نیست که نمی توانید در فرآیند استیک کردن شرکت کنید.آخرین ارقام نشان می دهد که اپراتورهای گره باید ۲ میلیون پولکادات استیک شده توسط نمایندگان برای فعالیت داشته باشند که در زمان نگارش این مقاله، ارزش آن ۱۴ میلیون دلار است.

هر نماینده همچنین باید حداقل ۱۲۰ پولکادات را به استیک کند تا بتواند در فرآیند اعتبارسنجی بلوک شرکت کند. توجه به این نکته مهم است که پولکادات کارها را کمی متفاوت انجام می دهد زیرا مکانیزم اثبات سهام نامزد شده را پیاده سازی می کند. این دارندگان پولکادات را تشویق می کند تا نامزد شوند و آنها وظیفه دارند تا ۱۶ نفر دیگر را به عنوان کاندیدای تایید کننده انتخاب کنند. سپس هر کسی توکن های خود را برای دریافت پاداش قفل می کند.

همانطور که وب سایت پولکادات تاکید می کند، انصاف یک موضوع کلیدی است: “سیستم استیک اساساً به همه اعتبار سنجی ها بدون توجه به سهام، پاداش ها را به طور مساوی پرداخت می کند. داشتن سهام بیشتر در یک اعتبارسنجی بر میزان پاداش های بلوکی که دریافت می کند تأثیر نمی گذارد.” البته، برای علاقه مندان به کریپتو با دانش فنی محدود، یا کسانی که زمان کمی دارند، در عوض، سرمایه گذاری در صرافی ها می تواند یک پیشنهاد وسوسه انگیز باشد.

چه نوع بازدهی برای سهامداران پیشنهاد می شود؟

این می تواند از یک پلتفرم به پلتفرم دیگر متفاوت باشد، اما بررسی پایداری بازده بسیار مهم است.

قبل از شروع ریزش اخیر کریپتو، بسیاری از سرمایه‌گذاران با بازده‌های بسیار بالایی که در نهایت ثابت شد ناپایدار بودند، جذب شدند. در نتیجه، هزاران مشتری در پلتفرم‌های مختلف اکنون حساب‌های خود را مسدود کرده‌اند و برداشت‌ها متوقف شده است. در حالی که می‌توان نرخ‌های بهره‌ای را بیشتر از آنچه در بانک‌های رایج ارائه می‌شود دریافت کرد، مهم است که با دقت قدم بردارید و از پلتفرم معاملاتی استفاده کنید که می‌توانید به آن اعتماد کنید.

در بین برندهای رایج، بازده استیک پولکادات بین ۹ تا ۱۶.۵ درصد متغیر است. این یک بازه بسیار بزرگ است و همانطور که انتظار دارید، هر گزاره دارای طیف مشخصی از مزایا و معایب است. به منظور تضمین سود بیشتر، برخی از سرمایه گذاران از مشتقات پولکادات استیک شده استفاده می کنند یا آن را در استخرهای نقدینگی قفل می کنند. در حالی که رشد پس انداز خود از این طریق ممکن است در ابتدا وسوسه انگیز به نظر برسد، مهم است که به یاد داشته باشید که این عمل بدون خطر نیست.

ضرب المثل قدیمی در محافل سرمایه گذاری این است که شما فقط باید چیزی را سرمایه گذاری کنید که آماده از دست دادن آن هستید. در محافل ارز دیجیتال، آنچه واقعاً اهمیت دارد، درک نکات کلیدی نحوه کار کردن چیزها و پایداری آن است. همچنین باید دوره‌های قفل شدن را که با گزاره‌های مختلف استیک مرتبط است در نظر بگیرید.

آیا استیک پولکادات روی نقدینگی تاثیری ندارد؟

می تواند تاثیر داشته باشد. و در برخی موارد، ممکن است مجبور شوید پولکادات خود را برای ۱۲۰ روز قفل کنید. در ۱۲۰ روز اتفاقات زیادی می‌تواند بیفتد. در مورد پولکادات از بالاترین قیمت ۵۵ دلاری به پایین‌ترین سطح ۱۷ دلار در این بازه زمانی کاهش یافت یعنی ۶۹ درصد کاهش یافته است. این به طرز دردناکی نشان می‌دهد که چرا ارزیابی گزینه‌های روی میز خود اهمیت دارد و ارائه‌دهندگانی را در نظر بگیرید که در آن‌ها می‌توانید بدون تحمل دوره‌های طولانی قفل شدن و تماشای درماندگی کاهش ارزش کریپتو خود، کسب سود کنید.

در برخی موارد، ممکن است ۲۸ روز طول بکشد تا از یک گره اعتبارسنجی جدا شود، در حالی که در موارد دیگر، می توانید بین دوره های ثابت ۳۰، ۶۰، ۹۰ یا ۱۲۰ روزه را انتخاب کنید. اما XGo در حال بازنگری کامل در این رویکرد است. این پلتفرم هیچ گونه قفلی برای برداشت‌ها و بدون دوره‌ای بدون پیوند ارائه می‌دهد، به این معنی که شما کاملاً بر زمان خارج شدن از فرآیند استیک کنترل دارید. بهتر از این، پاداش ها به صورت روزانه پرداخت می شوند و شما می توانید دارایی های خود را در هر زمان انتقال دهید.

با توجه به افزایش ترس در بازارهای کریپتو، و عدم اطمینان زیاد ناشی از ماموریت فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره و مقابله با تورم، این انعطاف پذیری بسیار مورد نیاز به نگه داشتن هولدرها کمک می کند.

آیا محدودیت دیگری برای در نظر گرفتن وجود دارد؟

بله، زیرا ممکن است لازم باشد وجوه شما قفل شود تا پاداش ایجاد شود. با برخی از ارائه‌دهندگان استیک غیرقانونی، شما باید حداقل ۱۲۰ پولکادات را به منظور استیک واگذار کنید که در زمان نوشتن این مقاله حدود ۸۴۰ دلار ارزش دارد. بدتر از آن، عدم برداشت منظم جوایز می تواند به این معنی باشد که تنها پس از ۱۲ هفته از بین می روند. در برخی موارد، اگر بخواهید پولکادات خود را زودتر بازخرید کنید، می‌توانید جوایز خود را از دست بدهید و در نهایت هزینه‌های تنبیهی را پرداخت کنید.XGo کارها را متفاوت انجام می دهد و می گوید که از طریق مکانیسم پاداش Superfluid خود برای موجودی پولکادات تا ۱۰۰۰۰ دلار جوایزی را ارائه می دهد.

بنیانگذاران این پروژه می‌گویند که می‌خواهند محصولات هیجان‌انگیزی را در حین ورود به امور مالی متمرکز ارائه دهند و به کاربران کوچک ارزهای دیجیتال گزینه‌هایی را که شایسته آن هستند ارائه دهند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx