آموزش تبدیل ارزهای دیجیتال

تبدیل ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: 8دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1164 نفر

تبدیل ارزهای دیجیتال

شما هم احتمالا تا به حال به این فکر افتاده اید که برخی یا همه ارزهای دیجیتال خود را با ارزهای دیجیتال دیگری عوض کنید. مثلا در کیف پول خود لایت کوین و ریپل دارید، اما می‌خواهید آن‌ها را به اتریوم و بیت کوین تبدیل کنید. به طور کلی به عوض کردن یک ارز دیجیتال با یک ارز دیجیتال دیگر تبدیل ارزهای دیجیتال گفته می‌شود.

شاید فکر کنید که چنین کاری می‌تواند سخت و زمان‌بر باشد، اما برای بعضی‌ها آسان و بی دردسر است. باید بگوییم که هردو مورد درست است. تبدیل ارزهای دیجیتال هم می‌تواند سخت باشد و هم آسان که به روش مورد استفاده شما بستگی دارد.

در این مقاله قصد داریم که به صورت کامل بهترین و ساده ترین روش‌های تبدیل ارزهای دیجیتال را به شما عزیزان معرفی کنیم.  تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر از طریق صرافی‌های ارز دیجیتال صورت می‌گیرد. این مورد هم شامل صرافی‌های متمرکز، غیرمتمرکز و قسمت تبدیل برخی از کیف پول‌ها نیز می‌شود.

برای تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر، باید از صرافی ارز دیجیتال استفاده کنید. به صورت ساده تبدیل ارز های دیجیتال همان خرید و فروش ارزهای دیجیتال است. همانطور که در ابتدا مثال زدیم، با انجام این کار به عنوان مثال می توانید بیت کوین را به اتریوم تبدیل کنید و یا اینکه اگر تتر را یک ارز در نظر بگیریم می توانید اتریوم را به تتر تبدیل کنید.

موضوع جالبی که وجود دارد این است که شما می توانید این کار را با برخی از این کیف پول‌ها نیز انجام بدهید. این کیف پول‌ها با اتصال به برخی صرافی‌ها ارزهای دیجیتال شما را تبدیل می‌کنند. با انتخاب یک صرافی شما می‌توانید ارزهای دیجیتال خود را بخرید، بفروشید و تبدیل کنید.

پس انواع روش‌های تبدیل ارزهای دیجیتال به صورت زیر است:

  • تبدیل در داخل کیف پول‌ها
  • تبدیل در صرافی‌ها

ابتدا به توضیح هر دو مورد خواهیم پرداخت و در انتها خواهیم دید استفاده از کدام روش بهتر است.

تبدیل با کیف پول

توجه داشته باشید که تمام کیف‌پول‌ها از صرافی درون برنامه‌ای استفاده نمی‌کنند و فقط برخی از آن‌ها چنین قابلیتی دارند. پس اولین مورد انتخاب کیف پولی است که از صرافی درون برنامه ای استفاده می‌کند. تراست والت و کوینومی از جمله کیف پول‌هایی هستند که چنین امکاناتی را دارند.

محدودیتی که وجود دارد این قابلیت روی تمام سیستم‌ها قابل اجرا نیست. برای مثال قابلیت تبدیل در تراست والت تنها در نسخه اندروید وجود دارد و در نسخه های دیگر پشتیبانی نمی‌شود.

تبدیل ارزهای دیجیتال در کیف پول تراست والت

تبدیل ارزهای دیجیتال در صرافی‌ها

تبدیل رمزارزها به یکدیگر روشی است که در آن می توان یک ارز دیجیتال مثل بیت کوین را با یک کلیک ساده به اتریوم و بالعکس تبدیل کرد. برای تبدیل رمزارزها می توان از صرافی و یا کیف پول استفاده کرد. شاید یکی از مسائلی که در این قسمت برای کاربران تردید ایجاد می کند امنیت باشد. امنیت یکی از مسائلی است که در ارزهای دیجیتال بسیار باید به آن توجه کنید. می توان به جرات گفت که اگر به امنیت در دنیای رمزارزها توجه نکنید، قطعا روزی سرمایه تان را از دست خواهید داد.

شاید با شنیدن صرافی ارز دیجیتال اولین موردی که در ذهن نقش می‌بندد، صرافی بایننس باشد. صرافی بایننس در حال حاضر بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در جهان است. ولی بدلایل تحریم های بین المللی امکان استفاده از این صرافی ارز دیجیتال برای ایرانیان امکان پذیر نمی‌باشد.  پس بهترین راه حل استفاده از یک صرافی معتبر داخلی است.

ارزینجا، پلتفرم معاملاتی و آموزشی جامع رمز ارز ها است که از سال ۹۶ با هدف خدمت رسانی و بی نیاز کردن کاربران ایرانی از پلتفرم های خارجی، شروع به فعالیت کرده است. شما با ارزینجا می توانید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را در سریع ترین و امن ترین بستر، با کارمزد بسیار پایین معامله کنید.

تبدیل راحت و کم هزینه ارزهای دیجیتال در صرافی ارزینجا

ارزینجا امکان تبدیل تمامی جفت ارزهای موجود در صرافی بایننس را به صورت آنی و با کمترین کارمزد فراهم کرده است.

ویژگی های تبدیل رمزارزها با ارزینجا:

  •  امنیت بالا
  • تبدیل ارزها به صورت آنی
  • کمترین کارمزد در تبدیل رمز ارزها
  • امکان تبدیل مستقیم جفت ارزهای بایننس

آموزش تبدیل در صرافی ارزینجا

 

در صرافی‌های ارز دیجیتال، به طور معمول شما ابتدا باید یک ارز دیجیتال را به ریال تبدیل کنید و سپس ریال را به ارز دیجیتال دیگر. در این روش شما باید دو کارمزد برای معاملات خود بپردازید. یکی برای تبدیل ارز دیجیتال به ریال و یکی هم برای تبدیل ریال به ارز دیجیتال. اما خبر خوش این است که با ویژگی تبدیل در صرافی ارزینجا می‌توانید بیش از ۵۰۰ رمزارز مختلف را با کمترین کامزد و در کوتاه‌ترین زمان مستقیما به یکدیگر تبدیل کنید. یعنی برای تبدیل دو ارز دیجیتال به یکدیگر نیازی به تبدیل آن ها به ریال ندارید. مثلا می‌توانید مستقیما بیت کوین را به اتریوم تبدیل کنید. در این روش علاوه بر ساده و سریع بودن فرآیند تبدیل تنها یک کارمزد پرداخت خواهید کرد.

افتخار ما در این سال ها حفظ ارزش دارایی و جلب اعتماد و رضایت کاربران بوده است. تقویت صنعت ارزهای دیجیتال در ایران یکی از مهم ترین اهداف ارزینجا است که همراهی همیشگی شما باعث می شود در صدد تحقق این هدف کوشاتر باشیم.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx