نحوه خرید اشتراک پریمیوم تلگرام با تن کوین

تلگرام پرو
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2053 نفر

تلگرام به عنوان یک پیام رسان امن و مملو از ویژگی های جذاب، محبوبیت زیادی کسب کرده است. برای بهبود تجربه کاربری، تلگرام یک طرح اشتراک ممتاز به نام تلگرام پریمیوم (Telegram Premium) ارائه می‌دهد. در این مقاله، نحوه خرید اشتراک پریمیوم تلگرام با استفاده از ارز دیجیتال تن کوین (Toncoin)، یک رمزارز محبوب که توسط یک تیم از تلگرام توسعه پیدا کرده است را بررسی خواهیم کرد.

آشنایی با تلگرام پریمیوم و تن کوین

اما قبل از اینکه به خرید اشتراک پریمیوم با تن کوین بپردازیم، ابتدا لازم است تا به طور مختصر، در مورد تلگرام پریمیوم و تن کوین بدانیم.

تلگرام پریمیوم چیست؟

تلگرام پریمیوم

اشتراک پریمیوم تلگرام، یک طرح اشتراک ویژه در پیام رسان تلگرام است که به کاربران ویژگی های اضافی و بیشتری را نسبت به اشتراک رایگان تلگرام ارائه می‌دهد. از جمله ویژگی ها و قابلیت های اشتراک پریمیوم تلگرام می‌توان به فضای ذخیره سازی ابری بیشتر، امکان به اشتراک گذاری فایل های حجیم تر و الویت داشتن در پشتیبانی اشاره نمود.

همچنین، امکان استفاده از ایموجی های انیمیشنی از دیگر امکاناتی است که این اشتراک ارائه می‌دهد. در کل، با خرید اشتراک پریمیوم، تجربه پیشرفته‌تر و حرفه‌ای‌تری از محیط تلگرام خواهید داشت.

تن کوین چیست؟

تن کوین (Toncoin) یک ارز دیجیتال است که روی بلاکچین Telegram Open Network که به اختصار TON نوشته می‌شود، کار می‌کند. این ارز دیجیتال توسط پلتفرم پیشرفته و رمزنگاری شده تلگرام توسعه پیدا کرده است، اما بعدتر این پروژه توسط تلگرام رها شد و بنیاد «شبکه باز» یا The Open Network مالکیت آن را به عهده گرفت.

تن کوین یک ارز دیجیتال مقیاس پذیر و بسیار سریع است که می‌تواند برای پرداخت های درون برنامه ای در تلگرام و سایر پلتفرم ها استفاده شود. این ارز دیجیتال، عنوان سریع ترین ارز دیجیتال جهان را به خود اختصاص داده است. تن کوین همچنین می‌تواند برای ایجاد برنامه های کاربردی غیرمتمرکز (DApps) استفاده شود.

تن کوین چیست

آموزش پریمیوم کردن تلگرام

حال به موضوع اصلی مقاله، یعنی مراحل خرید اشتراک پریمیوم تلگرام خواهیم پرداخت. ابتدا باید یک کیف پول برای تن کوین تهیه کرد تا بتوان تن کوین خریداری شده را در آن ذخیره نمود.

اولین گام: تهیه کیف پول تن کوین

برای خرید این اشتراک کاربردی با تن کوین، اولین قدم تهیه یک کیف پول برای ارز TON است. می‌توانید از بین انواع کیف پول ارز دیجیتال، هر کدام را که راحت‌تر بودید انتخاب کنید. حتی برای امنیت بیشتر، می‌توانید از یک کیف پول سخت‌افزاری استفاده کنید.

استفاده از کیف پول های داخل صرافی های ارز دیجیتال، از جمله کیف من ارزینجا نیز کار شما را بسیار راحت‌تر می‌کند. پس از اینکه یک کیف پول برای نگهداری ارز TON تهیه کردید، مطمئن شوید که نکات امنیتی را به طور کامل رعایت می‌کنید.

گام دوم: خرید TON

تون کوین را می‌توان از طریق صرافی های ارز دیجیتال و پلتفرم های معاملاتی مختلف به دست آورد. شما می توانید به راحتی وارد حساب کاربری خود در صرافی ارزینجا شوید و اقدام به خرید تون کوین کنید. اگر حساب کاربری در ارزینجا ندارید، یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید، فرایند احراز هویت را تکمیل کنید و با واریز ریال یا سایر ارزهای دیجیتال مورد نظر خود مانند تتر، اقدام به خرید ارز TON کرده و آن را کیف من ارزینجا نگه دارید.

اگر سایر پلتفرم های معاملاتی استفاده می‌کنید، اطمینان حاصل کنید که پلتفرم قابل اعتمادی را انتخاب کرده‌اید تا در دام هرگونه کلاهبرداری بالقوه یا فعالیت های متقلبانه نیفتید.

خرید تن کوین

مطالعه بیشتر:  بهترین صرافی ارز دیجیتال برای ایرانی ها

گام آخر: عضویت در تلگرام پریمیوم با تون کوین

حال که دارای تون کوین در یک کیف پول هستید، باید طبق مراحل زیر پیش بروید.

وارد شدن به برنامه تلگرام: مطمئن شوید که برنامه تلگرام را به درستی روی دستگاه خود نصب کرده‌اید و یک حساب کاربری فعال دارید.

رفتن به صفحه اشتراک: برنامه تلگرام را باز کنید و به منوی تنظیمات بروید.

انتخاب Telegram Premium: در منوی تنظیمات، گزینه ای با عنوان Telegram Premium را جستجو کنید.

انتخاب Toncoin به عنوان روش پرداخت: در قسمت Telegram Premium، ارز Toncoin را به عنوان روش پرداخت ترجیحی خود انتخاب کنید.

وارد کردن جزئیات پرداخت: آدرس کیف پول Toncoin خود را در قسمت تعیین شده در قسمت Telegram Premium وارد کنید. برای جلوگیری از هرگونه مشکل پرداخت، از صحت آدرس کیف پول اطمینان حاصل کنید.

تأیید اشتراک: پس از وارد کردن جزئیات لازم، خرید اشتراک را با پیروی از اعلان های روی صفحه تأیید کنید.

نتیجه گیری

داشتن اشتراک در تلگرام پریمیوم، دری را به روی یک تجربه پیام رسانی پیشرفته باز می‌کند. با تهیه یک کیف پول برای Toncoin، خرید این ارز دیجیتال از یک صرافی معتبر و انجام مراحل بالا در اپلیکیشن تلگرام، می‌توانید قفل ویژگی ها و مزایای خاص تلگرام را باز کنید و از آن‌ها بهره‌مند شوید. بدین ترتیب، از مزایای افزایش فضای ذخیره سازی ابری، محدودیت کمتر در به اشتراک گذاری فایل ها، تجربه بدون آگهی و داشتن الویت در پشتیبانی تلگرام، نهایت لذت را ببرید. همین امروز با خرید تون کوین، قدرت تلگرام پریمیوم را تجربه کنید!

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
5 1 دیدگاه
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx