تلگرام نام های کاربری را از طریق پلتفرم مبتنی بر بلاک چین به حراج می گذارد

تلگرام
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 516 نفر

آیا برای نام کاربری در شبکه های اجتماعی هزینه می کنید؟ تلگرام امیدوار است پاسخ شما مثبت باشد.

تلگرام روز پنجشنبه در یک کانال رسمی اعلام کرد که این برنامه پیام رسانی به زودی یک پلت فرم حراج نام کاربری را در بلاک چین The Open Network (TON) راه اندازی می کند.

پاول دوروف، بنیانگذار تلگرام، این پروژه را در ماه آگوست فاش کرد و از موفقیت حراج اخیر TON برای نام کاربری کیف پول خود الهام گرفت. برخی از آنها، از جمله “casino.ton” بیش از ۲۰۰۰۰۰ دلار فروخته شد. او گفت:

اگر TON توانسته است به این نتایج دست پیدا کند، تصور کنید تلگرام با ۷۰۰ میلیون کاربرش چقدر می‌تواند موفق باشد اگر نام‌های کاربری@، لینک‌های گروه و کانال‌های رزرو شده را برای حراج بگذاریم.

وی افزود:

سایر عناصر اکوسیستم تلگرام از جمله کانال‌ها، استیکرها یا ایموجی‌ها نیز می‌توانند بعداً بخشی از این بازار شوند.

پرداخت برای نام کاربری جدید نیست. بر اساس گزارش ردیاب بازار Non Fungible، بیش از نیم میلیون نفر از طریق سرویس نام اتریوم (ENS) برای نام های کاربری در اتریوم پرداخت کرده اند.

این فقط یک پدیده وب ۳ نیست. به دست آوردن نام کاربری مورد نظر در پلتفرم هایی مانند توییتر و اینستاگرام سخت تر و سخت تر می شود و برخی افراد برای به دست آوردن آن تلاش زیادی می کنند. نکات و ترفندهای آنلاین همه چیز را از درخواست از پلتفرم‌ها برای تخصیص مجدد نام‌های کاربری استفاده‌نشده گرفته تا طرح‌های دقیق حق چاپ را پیشنهاد می‌کنند. دیگران از این هم فراتر می روند. برخی از سرویس ها حتی نام رسانه های اجتماعی را از طریق هک مالک اصلی به دست می آورند.

تلگرام در سال ۲۰۱۸ شروع به کاوش در راه حل های بلاک چین و کار بر روی شبکه باز تلگرام کرد. در اواخر همان سال، ۱.۷ میلیارد دلار از فروش خصوصی توکن های TON جمع آوری کرد.

در اکتبر ۲۰۱۹، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده تلگرام را به انجام یک عرضه اوراق بهادار ثبت نشده متهم کرد و از کمپانی شکایت کرد. در سال ۲۰۲۰، تحت فشار رگولاتورها، تلگرام این پروژه را رها کرد. توسعه دهندگان منبع باز به کار روی پروژه ادامه دادند. در سال ۲۰۲۲، با یک شبکه اصلی زنده و کاملاً عملیاتی، آن را به عنوان The Open Network تغییر نام داد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx