کاهش ۱۴ درصدی قیمت توکن AXS

توکن AXS
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 452 نفر

قیمت توکن AXS، توکن اصلی بازی مبتنی بر بلاک چین اکسی اینفینیتی، قبل از باز کردن قفل توکن ها، به شدت کاهش یافته است. AXS بیش از ۱۴ درصد در ۲۴ ساعت گذشته تا زمان نگارش این مقاله کاهش داشته است.

فشار فروش ممکن است نتیجه تلاش معامله گران برای پیشبرد یک بازگشایی قابل توجه و برنامه ریزی شده برای سرمایه گذاران باشد. بر اساس پلتفرم داده TokenUnlocks، حدود ۲۱,۵۴۳,۰۰۰ توکن AXS در ۲۵ اکتبر باز می شود. مشاوران قفل ۲۵۰۱۷۵۰ AXS (22 میلیون دلار) و شرکت کنندگان در فروش خصوصی، ۱۹۹۷۵۰۰ AXS (17.5 میلیون دلار) را باز خواهند کرد.

اگر قرار بود هر توکن فروخته شود، به طور فرضی، مشاوران و شرکت‌کنندگان فروش خصوصی، فشار فروش تخمینی ۴۴۸۴۶۶۸ AXS (~ 39 میلیون دلار) را به بازار خواهند آورد. این فرض که گیرندگان می‌فروشند از این واقعیت ناشی می‌شود که حتی با قیمت فعلی ۸.۷۰ دلار به ازای هر توکن AXS، سرمایه‌گذاران خصوصی فروش بیش از ۱۰۰ برابر خواهند شد؛ علی‌رغم اینکه توکن Axie Infinity تقریباً ۹۵ درصد از قیمت بالای تاریخ خود کاهش یافته است یا به عبارتی تقریباً ۱۶۶ دلار.

البته ممکن است غیرواقعی باشد که فرض کنیم هر توکن تازه آنلاک شده فروخته خواهد شد. یکی از بنیانگذاران اکسی اینفینیتی و شرکت مادر آن Sky Mavis در توییتر ادعا کرد که باز کردن قفل توکن ها باعث “اطلاعات نادرست” می شود؛ در درجه اول اینکه “توکن های باز شده” با “توکن های در گردش” اشتباه گرفته می شوند.

آنها توضیح دادند: «بیشتر توکن‌های قفل‌شده از استیکینگ، p2e، صندوق اکوسیستم و مشاوران تا به امروز در قرارداد واگذاری باقی مانده‌اند. آنها ادامه دادند: «همین امر در مورد آنلاک ۲۲میلیون آینده نیز صدق می کند. حتی اگر قفل آنها باز باشد، از یک برنامه زمانبندی جداگانه پیروی می کنند که انعطاف پذیرتر است و می تواند بر اساس شماره کاربران تنظیم شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx