شاخص دلار بار دیگر بازار ارزهای دیجیتال را تهدید می‌کند

ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 949 نفر

بازار ارزهای دیجیتال بار دیگر تحت فشار قرار گرفته است زیرا دلار آمریکا به دنبال یک صعود دیگر است که ممکن است آن را به بالاتر از رکورد چند ساله خود بازگرداند. در این بین، عملکرد قیمت ریپل و کاردانو باعث نگرانی شده است.

DXY در مسیر صعودی

در ۲۴ ساعت گذشته، دلار آمریکا با رسیدن به سطح مقاومتی چند ساله برای دومین بار در دو هفته گذشته، هدف خود را به بالاترین حد خود رسانده است. این مقاومت قبلاً به عنوان نقطه معکوس برای ارز و شروع بهبودی برای بازارهای ریسکی، از جمله ارزهای دیجیتال، مشخص شده بود.

وضعیت ارزهای دیجیتال

عملکرد قوی DXY می تواند دلیل اصلی سقوط بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال باشد. در چند ساعت گذشته، بیت کوین بیش از ۳۰۰ دلار از ارزش خود را از دست داد و از سطح حمایت ۱۹۰۰۰ دلاری عبور کرد و به مرز پایینی محدوده تجمیع رسید. متأسفانه تحلیل تکنیکال یک عامل ثانویه برای DXY است و عملکرد آن بیشتر به سیاست پولی ایالات متحده گره خورده است. تا زمان چرخش فدرال رزرو، دلار همچنان به رشد خود ادامه می دهد زیرا افزایش نرخ فرصت های سرمایه گذاری پایدار را جالب تر می کند، در حالی که دارایی های ریسک پذیر مانند بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در بازاری مانند این آسیب می بینند. همبستگی معکوس بیت کوین با DXY اخیراً به سطح رکوردشکنی رسیده است زیرا اولین ارز دیجیتال به شدت عملکرد دلار را دنبال می کند. همین تمایل در مورد سهام نیز صدق می کند. متأسفانه، همبستگی بیت کوین در طول بهبودی در بازار سهام خود را نشان نداد، که نگرانی ها و خطرات بیشتری را در بین دارندگان ایجاد کرد.

کاردانو و ریپل در کنار هم قرار می‌گیرند

کاردانو و ریپل با اجتناب از دنبال کردن شرایط عمومی بازار به روش‌های مشابهی حرکت می‌کنند. با این حال استقلال هر دو دارایی به نفع سود آنها بازی نمی کند. هم کاردانو و هم ریپل در چند هفته گذشته با مشکلاتی در بازار مواجه شده اند زیرا ADA بیش از ۲۰٪ از ارزش خود را از دست داده است.
ریپل چنین اصلاح شدیدی را پشت سر نگذاشت اما همچنان با مشکلات جدی در بازار با رد شدن در سطح قیمت محلی و پایین آمدن به زیر میانگین متحرک ۵۰ روزه روبرو شد که به عنوان مانعی بین روند نزولی و روند صعودی عمل کرد.
متأسفانه، بیشتر نشانه‌های تکنیکال و بازار نشان می‌دهد که ریپل به سقوط خود ادامه می‌دهد، زیرا مشخصه‌های حجم در چند روز گذشته در سطوح بسیار پایین باقی مانده‌اند و سرمایه‌گذاران برای حمایت از ادامه افزایش دارایی عجله ندارند.
این قانون در مورد کاردانو اعمال می شود که در حال حاضر به پایین ترین حد چند ماهه در چند هفته اخیر سقوط می کند. مشکلات آشکار با سودآوری ADA چیز جدیدی برای بازار ارزهای دیجیتال نیست زیرا یکی از بدترین دارایی ها در کل صنعت است. با سقوط اخیر، وضعیت حتی بدتر شده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx