سولانا از ابتدای سال شاهد یک رشد چشمگیر در TVL خود بوده است

سولانا
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 326 نفر

از ابتدای سال تاکنون، کل ارزش قفل شده (TVL) در شبکه سولانا (SOL) بیش از ۲۶.۵ درصد رشد کرده و از ۲۵۹ میلیون دلار فراتر رفته است، حتی پس از فروپاشی FTX و شرکت خواهرش آلامدا ریسزچ که از طرفداران معروف SOL بودند و به شدت به اعتبار شبکه لطمه زدند.

مجموع ارزش قفل شده در شبکه به طور قابل توجهی کمتر از بالاترین حد آن یعنی ۱۰ میلیارد دلار است که در طول دوره صعودی در سال ۲۰۲۱ مشاهده شد، اما این رشد با در نظر گرفتن چالش‌های متعددی که سولانا با آن مواجه شده است، از جمله خاموشی‌های مختلف، نشانه مثبتی برای اکوسیستم است.

آخرین گزارش سایت CryptoCompare نشان می دهد که رشد سولانا در مقایسه با سایر بلاک چین ها، بسیار مثبت بوده است. بدون احتساب زنجیره‌های اکوسیستم اتریوم و آن‌هایی که ارزش کل آنها زیر ۱۰۰ میلیون دلار قفل شده است، SOL به استثنای Kava از رقبا بهتر عمل کرد. کاوا شاهد رشد کل ارزش قفل شده خود در ماه مارس بیش از ۳۶.۵ درصد بود که بالاتر از رشد ۱۶.۵ درصدی سولانا و ۱۱.۴ درصدی ترون بود. بایننس چین، بلاک چینی که توسط صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال بایننس پشتیبانی می‌شود، در مدت مشابه شاهد رشد ۶.۱۵ درصدی بود.

در همین حال، فانتوم و آوالانچ شاهد رشد تقریبا ناچیز در ارزش کل قفل شده خود بوده‌اند که به ترتیب تنها ۰.۵۳% و ۰.۹۱% افزایش TVL داشتند.

در ۲۵ فوریه، شبکه سولانا دچار قطعی قابل توجهی شد که در مجموع ۱۸ ساعت و ۵۰ دقیقه به طول انجامید. این طولانی ترین قطعی بود که شبکه از ژانویه ۲۰۲۲ با آن مواجه شده بود، زمانی که چندین روز عملکرد ضعیف مداوم را تحمل کرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx