دستگیری کارمند ترافرم غیرقابل توجیه است

ترافرم
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 485 نفر
یکی از کارکنان کلیدی ترافرم پس از اینکه قاضی دادگاه کره جنوبی تشخیص داد که دلیل کمی برای بازداشت او وجود ندارد، بعد از بازجویی آزاد شد. رسانه های محلی Yonhap و SBS روز جمعه گزارش دادند که دادگاه حکم بازداشت کارمند یو مو را که قبلا صادر شده بود رد کرد. گزارش شده است که قاضی هونگ جین پیو از دادگاه ناحیه جنوبی سئول بازداشت را غیرضروری می داند.
ظاهراً یو مو، رئیس امور عمومی ترا، از برنامه‌های ربات برای دستکاری استیبل کوین UST شرکت استفاده می‌کرده است، این عمل قبل از کاهش ارزش دلار ترا (که منجر به فروپاشی اکوسیستم آن شد) انجام شده است. متعاقباً، فروپاشی ترا چندین شرکت متمرکز مانند سلسیوس، وویجر و ۳AC را از بین برد.

اولین کارمند دستگیر شده ترا

با وجود اتهامات، یو در حال حاضر فردی تحت تعقیب نیست. این واقعیت که او اجرای برنامه ربات مورد اختلاف را انکار نکرد، یک عامل مهم در تصمیم قاضی هانگ بود. ملاحظات کلیدی دیگری که قاضی در نظر گرفت این بود که؛ آیا لونا طبق قانون بازار سرمایه یک «قرارداد سرمایه‌گذاری» بود یا خیر. همچنین میزان همدستی یو در این موضوع و اینکه او پس از صدور حکم بازداشت، داوطلبانه به کره جنوبی بازگشت را مد نظر قرار داد.
در این گزارش ذکر نشده است که یو از کجا برگشته است، اما اعتقاد بر این است که این حکم برای کارمندان ترافرم صادر شده است که در سنگاپور بودند و هنوز هم ممکن است ادامه داشته باشد.
با این حال قاضی اعلام کرد که جرم ایجاد ضرر و زیان انبوه مشتریان جدی بوده و برخی اتهامات نیز روشن شده است. گزارش ها حاکی از آن است که دادستان های کره جنوبی اکنون در حال بررسی این هستند که آیا مجدداً برای حکم بازداشت یو درخواست دهند یا خیر. آنها همچنین برای تعقیب مدیرعامل ترافرم، دوکوان، که مدعی است فراری نیست، اقدام می‌کنند.
روز چهارشنبه، وزارت امور خارجه به دو کوان دستور داد تا پاسپورت خود را ظرف ۱۴ روز تحویل دهد. در صورت عدم رعایت سند به طور خودکار باطل می شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx